Saif Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Då drar det igång snart. Brukar ni se på bigbrother? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Brukar se det, om inget roligare dyker upp. Ska se idag. Kul med två stycken från Kalmar. Redigerad 29 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nej jag brukar inte se på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Kollar inte men jag håller på Manne eftersom han är dvärg och heter likadant som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Usch fy helvete för nya programledaren, nästan lika jävlig som grynet... BB utan Adam är som julafton utan Arne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 35 cm kärlek MY ASS. Är Gilmore Girls killen homosexuell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Är Gilmore Girls killen homosexuell? Rosa tröja det står star på med guldfärg och översminkad, vad tror du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saif Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Skönaste kommentaren vara ju: - det här e käringa mi..hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Duger i krig som man brukar säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Verkligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Haha manne å raggarsvinet borde stanna han raggaren hade med sig 36 stockar snus llr nu vad dt var brudarna är inge roliga..alla bimbos..alla blåsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ja, jag kanske råkar zappa förbi det nån gång under hela säsongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nein! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ska nog följa de första avsnitten, sen får man se om det är något att hänga i julgranen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag hejar på tjockisen som moonade, vad han nu heter. Lyckades bara fånga mannens gigantiska ända en halvsekund på väg till köket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har inte ens de kanalerna. Televisionen är alldeles för ociviliserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Kommer inte se ett enda avsnitt utav BB. Bara att Hannah är med gör det ännu lättare att INTE se på programmet. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Att det forfarande säljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har inte ens de kanalerna. Televisionen är alldeles för ociviliserad. Samma här. Jag lirar gura istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Usch fy helvete för nya programledaren, nästan lika jävlig som grynet... BB utan Adam är som julafton utan Arne Hmm, va e det viktigaste att se. En programledare på söndagar eller folket i huset på vardagar. Det är ju liksom dem man följer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts