antepanteboy Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det här är det lättaste (tycker jag) sättet att klara uppdraget "Dead skunk in the trunk" som man gör hos joey. 1. Åk till amunaition och köp en uzi (du bör ha ca 400-25 i magasinet) 2.Ta en bil och åk till bensinstationen där bilen med liket står 3. Gå upp på taket på bensinstationen 4.När du står där uppe så bör du se en bil stå ensam till vänster om bilen med liket 5. Börja att skjuta på bilen 6.Det kommer nu fram en text där det står "it´s the forelli brothers" 7. Skjut på bilen tills den exploderar (låt den inte komma i kontakt med "likbilen" 8. När bilen har exploderat så dyker det upp en till 9. Upprepa det hela 10. När båda bilarna har exploderat så går du ner från taket 11.Gå in i bilen (den som pilen pekar på) 12. Kör den lungt och stilla till kranen Hoppas att ni har andvändning an detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 ....Eller.... så åker man som djävulen till skroten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ny GTA-spelare? Ahh mitt favorit uppdrag önskar att bilen fanns utanför uppdraget också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ja... jag hade själv mycket problem med uppdraget å då komm jag på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) Man KAN använda en Uzi, eller så kastar man en granat på den, så är det slut med en gång. Redigerad 13 februari, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Eller som jag gjorde på GTA III: Tog en bazooka och sprängde bort skiten..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Blockerade Forelli's bilar, jag, med stor skåpbilar sen kan man ta det lite lugnare till skroten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Har ni sett vad som finns I baklukan då? Om inte, se till att få upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Meh, så ska man ju inte göra, minns hur adrenalinet pumpade första gången man körde uppdraget medans man körde i en gränd och ut på gatan igen och försöker hitta till skroten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har ni sett vad som finns I baklukan då? Om inte, se till att få upp den. Meh det e klart vi visste vad som fanns där! Fattar inte varför det är en kycklingbur i bakluckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vad är det som är så kul med det uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wiiezard Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Varfrör göra sig detta problem? Det jag gjorde var att gå in i bilen gasen i bott, rakt fram, vilket ledde till attt jag blev av med svansen (om man hade någon) på 2 sekunder, sedan bara att köra till dit man ska. Kan någon förklara uppdragets story förrsten? Jag sket i att bry mig om infofilmen i början... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Meh det e klart vi visste vad som fanns där! Fattar inte varför det är en kycklingbur i bakluckan.. Woot.... ja som trodde att dt va ett fiskakvarie-, akvarium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Woot.... ja som trodde att dt va ett fiskakvarie-, akvarium Lite onödgit att dra upp en tråd som inte varit aktiv på nästan ett år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 ....Eller.... så åker man som djävulen till skroten? Ord Har ni sett vad som finns I baklukan då? Om inte, se till att få upp den. Kan det vara en liten trött gubbe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts