patte666 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) När jag försökte installera 850 turbo modden till san andreas så försvann ljudet på spelet . Har försökta att byta tillbaka till gamla filen och ominstallera. va e fel? Redigerad 3 februari, 2006 av patte666 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patte666 Skrivet 4 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 När jag försökte installera 850 turbo modden till san andreas så försvann ljudet på spelet . Har försökta att byta tillbaka till gamla filen och ominstallera. va e fel? Gött, har löst äntligen problemet efter att ha suttit hela natten och läst olika trådar. Skriv dxdiag i KÖR Gå sedan in på fliken ljud Välj lägsta på maskinvaruacceleraton Tryck avsluta Det blir inte sämre ljud eller något Fattar inte varför jag måste ändra det nu när spelet funkade lika bra innan felet kom men det spelar ju ingen roll nu efterssom allt funkar perfekt nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Bra att du fixade det och förklarade varför det kommer hjälpa många andra och nu kan A:A låsa den med ett leende Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Tror nog att det var fel på din dator bara. Eller så var den bara dålig och inte "pallade trycket". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
patte666 Skrivet 5 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Nej det är hyfsat ny med 256mb geforce 6800gto och 3Ghz Intel pentium 4. Det har alltid funkat innan på bästa inställningarna, men det var när jag installerade en mod som det pajade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Mitt ljud klödda också innan till mitt spel, sitter också vid en bra dator, gjorde också så som du har gjort nu. Funkar utmärkt. Eh ja, låsa var det jag skulle göra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts