Siana Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Har hittat 2 saker än så länge på den nya. edit: kanske inte får säga rakt ut hur många fel det minst finns...?! Det finns bara en pyttepytteliten skillnad. Puttinutti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det var inget stort fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Tror att jag har kommit på det med dollar sedeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det finns bara en pyttepytteliten skillnad. Puttinutti. Det kan man verkligen säga. Kan ju tillägga att den ena bilden är aningens mindre än den andra, det är sånt som märks när man bläddrar snabbt mellan bild ett och bild två med "Visningsprogram för bilder och fax". Cheater? No way Så om den räknas, har jag hittat två stycken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Har hittat det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det kan man verkligen säga. Kan ju tillägga att den ena bilden är aningens mindre än den andra, det är sånt som märks när man bläddrar snabbt mellan bild ett och bild två med "Visningsprogram för bilder och fax". Cheater? No way Så om den räknas, har jag hittat två stycken Cheating? Kanske. Det är ju fusk mot din hjärna?. Du tränar ju inte den. Du tränar bara dina data skills. Men alla har ju sina sätt att träna hjärnan. Andra försöker, resten försöker komma på knep och andra tekniker för att lösa uppgiften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts