kattälskaren Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 BINGO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Det är 'The All-Seeing Eye' aka Gud. Är det inte Illuminatus Rex? Redigerad 29 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Hmm, med hjälp av photoshop fick jag fram nått, men kan inte riktigt se vad det "är". Edit: jaha, såg texten, men kan bara läsa lite av den Edit2: Ok, nu ser jag Redigerad 29 januari, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Är det inte Illuminatus Rex? Förresten, är den här texten någon sorts vattenstämpel eller är det det som är gömt? Har inte Photoshop, så jag kan inte kolla, men det ser ut som att det står "You have solved". Sen ser jag inte vad det står mer. Behövs inte photoshop, jag klarade det utan paint t.om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Behövs inte photoshop, jag klarade det utan paint t.om. Kan se "cry" också. Och "543". Redigerad 29 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Kan se "cry" också. Och "54". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hmm, "You have solved the ? cry 543", något sånt. Kanske inte är cry, men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hmm, "You have solved the ? cry 543", något sånt. Kanske inte är cry, men men. Vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Jag har lagt upp en ny gåta. Men eftersom nån lustigkurre (tänker inte säga nåt namn) la upp en bild med hemligheten så är det inte så svårt att lista ut det längre. Men förr eller senare så skulle det ändå komma fram Redigerad 29 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag har lagt upp en ny gåta. Men eftersom nån lustigkurre (tänker inte säga nåt namn) la upp en bild med hemligheten så är det inte så svårt att lista ut det längre. Men förr eller senare så skulle det ändå komma fram Ojdå, tar bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ser ut som om det står: "You have solved the *YS CRY 543" * = Unidentified Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 PMa mig svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vem vet. Såg nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ser. Vet inte om det är det, men.. :0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 För er som klarat den första så har jag lagt upp en ny klurighet på första sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 För er som klarat den första så har jag lagt upp en ny klurighet på första sidan! Den var lätt, men hittar fortfarande inget på dollarsedeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Offtopic: Vad heter låten I den här filmen? http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?bo...=51208&f_id=967 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 För er som klarat den första så har jag lagt upp en ny klurighet på första sidan! Klarade den med lite fusk i photoshop. Jag har hittat det dolda på dollarseden, men det är ju förbaskat svårt att tyda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Offtopic: Vad heter låten I den här filmen? http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?bo...=51208&f_id=967 Jag tror den heter Eminen - Lose Yourself. Redigerad 29 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Har hittat 2 saker än så länge på den nya. edit: kanske inte får säga rakt ut hur många fel det minst finns...?! Redigerad 29 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts