Elander Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Som frågan lyder,har du defekt färgséende? Defekt färgséende brukar också kallas färgblindhet.. Om du inte vet vad det är , så kolla HÄR Vill du testa dig,så kan du göra det HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Jag ser utmärkt. Detta forum är blått och > < den är röd. Redigerad 29 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nej det har jag inte. Gjorde testet och när jag kom till nummer 14 blev jag först rädd, sen fattade jag att det var de färgblinda som såg nåt tal där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Jag ser färgerna bra. Men asså vafan är detta? http://www.medocular.se/vision_tests/colour_perception/plates/plate14.gif Ser du som 49 eller 48 och att ett barn har ritat det Redigerad 29 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag ser färgerna bra. Men asså vafan är detta? http://www.medocular.se/vision_tests/colour_perception/plates/plate14.gif Ser du som 49 eller 48 och att ett barn har ritat det Det är ju ingenting Om man är röd defekt så ser man en femma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Nej jag är inte färgblind. Redigerad 29 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Fattade först inte att du skrev DEFFEKT färgseende läste efter att jag röstat så jag råkade rösta ja, men det ska vara nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nej det har jag inte. Gjorde testet och när jag kom till nummer 14 blev jag först rädd, sen fattade jag att det var de färgblinda som såg nåt tal där Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Klarade det ganska bra... Det var LITE irriterande med dom där "från X till X" grejerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nepp, ser utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag ser perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Nej. Redigerad 29 januari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag ser prima Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ser också perfekt på alla sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ingen färgblindhet här iallfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag är inte färgblind. Wiie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag är lite färgblind, det är jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag är lite färgblind, det är jobbigt. Vad för färgblindhet har du? Jaa det suger anus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts