sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag har surfat runt lite och hittade under Vice city Volvo v70 polisbil, jag undrar om ngn kan göra denna till San Andreas eller om ni vet hur man lägger in Vice city modeller i San Andreas Tack //MVH David Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Flyttar tråden till sitt rätta ställe - Modding. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Den har vi till Gta-sweden.....konverterad såklart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Gta-Sweden var finns det då?` Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Här: www.gta-sweden.com såklart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Men det går ju inte att ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Bli medlem och börja modda så kan du få den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jaha så det var så pass, man måste kunna modda för att få vara med o leka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Om du ska ha v70, ja annars kan du ge råd och bli en av det första att få modden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag trodde ni hade en beta ute Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Har haft det, vi ska göra en ny tror jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Så det finns inget annat sett att få volvo v70 utan att lära sig att modda? http://web.telia.com/~u86427216/gtasweden_v1_0beta.rar <- Den betan då? finns inte v70 med? för jag installerade och fick bara varnliga polisbilarna fast blå-vita Redigerad 29 januari, 2006 av sup3rfly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Exakt eller bli medlem på gta-sweden och bli en i moddaregruppen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sup3rfly Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag som inte kan modda, jag kommer aldrig få lira med v70 alltså? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag som inte kan modda, jag kommer aldrig få lira med v70 alltså? Jag gissar att alla moddare börjar på den nivån. Läs massa trådar på forum och sök på tuturials så lär du dig snabbt. Många utav moddarna till GTA-Sweden är bara simpla texturmoddar som knappt behöver någon förkunskap alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Jag gissar att alla moddare börjar på den nivån. Läs massa trådar på forum och sök på tuturials så lär du dig snabbt. Många utav moddarna till GTA-Sweden är bara simpla texturmoddar som knappt behöver någon förkunskap alls. Hm.. jag har ju fixat en massa bilar ju av JGEM. Och jag håller själv på med en Audi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Hm.. jag har ju fixat en massa bilar ju av JGEM. Och jag håller själv på med en Audi Nä, vissa har ju mer kunskap än andra Men någon kanske får fins texturer, någon kanske bygger bra bilar m.m Och vad det gäller kunskap på lär man sig som sagt. Se på mig, jag kunde bara texturera från början, och nu har jag nog kommit en bra bit framåt så alla lär ju sig Redigerad 30 januari, 2006 av Flamman Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 (redigerad) Jag gissar att alla moddare börjar på den nivån. Läs massa trådar på forum och sök på tuturials så lär du dig snabbt. Många utav moddarna till GTA-Sweden är bara simpla texturmoddar som knappt behöver någon förkunskap alls. Jag har moddat i några år nu. Har bidragit med bilar till modden och har gjort en massa modeller för övrigt. Modden innehåller ju inte bara texturmoddar Redigerad 31 januari, 2006 av Fireblade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Han sa ju inte "bara texturmoddar" utan han sa att många va det ! Hehe, har jag möjlighet o joina gta: sweden projektet ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Han sa ju inte "bara texturmoddar" utan han sa att många va det ! Hehe, har jag möjlighet o joina gta: sweden projektet ? Det avgör du själv. bara raga och börja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts