Jump to content

MTA Bug

L_Voll
 Share

Recommended Posts

När jag spelade MTA för en stund sedan åkte jag mc. När jag kom till ett ställe där det fanns flera bytafordongrejer brevid varandra fastnade jag, eftersom den växlade mellan två olika fordon(båtar) skitsnabbt, så jag aldrig kom framåt.

Efter en stund skrev jag "/kill" så jag dog, men det som hände var att CJ åkte ur båten och ner i vattnet :P .

Jag dog inte i vattnet, så jag kunde springa(inte framåt) och boxas.

Tänk om jag hade landat på marken istället för vattnet, då hade jag kunnat springa omkring :teehee:

Är det nån annan som har träffat på den här buggen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag spelade MTA för en stund sedan åkte jag mc. När jag kom till ett ställe där det fanns flera bytafordongrejer brevid varandra fastnade jag, eftersom den växlade mellan två olika fordon(båtar) skitsnabbt, så jag aldrig kom framåt.

Efter en stund skrev jag "/kill" så jag dog, men det som hände var att CJ åkte ur båten och ner i vattnet :o .

Jag dog inte i vattnet, så jag kunde springa(inte framåt) och boxas.

Tänk om jag hade landat på marken istället för vattnet, då hade jag kunnat springa omkring :P

Är det nån annan som har träffat på den här buggen?

Var det förut idag när vi spelade?

den där raksträckan man kör med motorcyklar ^_^

Edit: Gahh... vad dum jag är. Det står ju tillochmed att jag har vunnit :teehee:

Redigerad av Glockalnet
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det förut idag när vi spelade?

den där raksträckan man kör med motorcyklar ^_^

Edit: Gahh... vad dum jag är. Det står ju tillochmed att jag har vunnit :teehee:

Ja, det var den banan :o

Coolt om man kunde komma på nått sätt att göra detta med flit, då kanske man kan springa runt och boxa varandra :P

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du var död, men märkte det inte. Skriver man /kill så är döden oundviklig. Det är inte svårt att komma ur fordonet, speciellt inte med en mc. T.e.x. på Special Delievry racet så flyger jag oftast av när jag åker i mål och smäller in i tunnorna.

Haha, vadå märkte det inte!?

Vad spelar det för roll om jag var död, jag kunde ju både gå och boxas!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visa mig när du kan gå runt på mark. Vilket inte är möjligt. Testa andvända en trainer med odödlighetsfusk, och kör in i bensintunnor och flyg av och se att du inte kan röra dig.

Jag har väl aldrig sagt att jag kan springa runt på mark?

Trainer? Fusk? Bensintunnor? Vad?

Hur ska jag kunna visa dig när jag går runt på mark? Detta har hänt en gång, då landade jag i vattnet, jag kunde gå, men inte framåt och jag kunde boxas. Jag dog aldrig. Titta på min screenschot, i chatten, där står det om man dör.

Tror du att jag har ljugit ihop nått? Jag har bara berättat vad som hände en gång när jag spelade MTA, tyckte att det var lite coolt.

Kaboom sa att andra inte kan se om man springer runt eftersom de animationerna inte är synkade i mta:sa, det har han nog helt rätt i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor