RavenE Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Finns det ngt program som kan jobba med Bluescreen eller Greenscren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Finns det ngt program som kan jobba med Bluescreen eller Greenscren? Jag vill tro att en av mina vänner sade att det går i Pinnacle Studio 9 och/eller 10. Något utav de senare versionerna iallafal. Dock inte 8:an! Jag har det, och där finns det inte! Redigerad 29 januari, 2006 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Okej...då får jag kolla på det då...tack iaf Edit: Hittade inget...nått tips om var jag kan hitta det? Redigerad 29 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Okej...då får jag kolla på det då...tack iaf Edit: Hittade inget...nått tips om var jag kan hitta det? Menar du att hitta för att köpa, eller att ladda ned? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ladda ned.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ladda ned.. Gah! Hemska regel om att ingen får tala om warez... Dock så finns ju allting man vill ha som .torrent-filer. Det antar jag är värt att sägas, för att inte säga TILLÅTET att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Vegas 5.0 går det utmärkt att jobba med bluescreen/greenscreen i. Jag har gjort det och resultatet blev bra, även om jag inte var speciellt noggrann. Vegas 6.0 borde också gå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Har du lust att skicka Vegas? Du kan även få skicka filmen också RavenE0@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Använd adobe aftereffects. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts