Jazz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 I MTA så finns det killar som gör så att deras fordon går fortare, alltså använder dm något verktyg. Vet någon vad det är för verktyg och om det är tillåtet? //Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Använder dom inte bara Nitro da? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) I MTA så finns det killar som gör så att deras fordon går fortare, alltså använder dm något verktyg. Vet någon vad det är för verktyg och om det är tillåtet? //Jazz Går bara med fordon som har 2-hjul. Inget fusk, ingen mod. Hur man gör säger jag inte Boomer: nej Redigerad 29 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Går bara med fordon som har 2-hjul. Inget fusk, ingen mod. Hur man gör säger jag inte Boomer: nej Fegis säg!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Fegis säg!! Nej Eller kanske Redigerad 29 januari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jaha, jag tror jag också vet, det har med att trycka på en knapp att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Man duttar på piltangent framåt.. kolla på fartmätaren för att märka skillnad. Det gör din motorcykel väldigt mycket mer ostabil med fart i svängar och det är lätt att hamna på framhjulet och tappa mycket fart. Jag skulle inte säga att de åker fortare, de kommer dock fortare upp i snabb fart. Ungefär som ett hemmagjort nitro. Redigerad 29 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Man duttar på piltangent framåt.. kolla på fartmätaren för att märka skillnad. Det gör din motorcykel väldigt mycket mer ostabil med fart i svängar och det är lätt att hamna på framhjulet och tappa mycket fart. Jag skulle inte säga att de åker fortare, de kommer dock fortare upp i snabb fart. Ungefär som ett hemmagjort nitro. Men då var de ju gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 I början när jag spela MTA så hadde jag inte o moddat, då gick t.ex. min FCR600? som va en Yamaha R1 lika cp fort som vanligt. Alltså har de bara moddat handling.cfg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 I början när jag spela MTA så hadde jag inte o moddat, då gick t.ex. min FCR600? som va en Yamaha R1 lika cp fort som vanligt. Alltså har de bara moddat handling.cfg Samma här, crossen har gasres och axxar som fan, det finns inget som kollar om man har moddat eller inte som det fanns på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 När jag ändrar i hndlingen så stannar spelet vid verfying client. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 När jag ändrar i hndlingen så stannar spelet vid verfying client. Vänta lite? är det därför det står så hos mig hela tiden! AMEN SHIT!. Fast egentligen... Antigen kan jag välja att ominstallera SA eller så kan jag ha mina 5 älskling bilar som är lika snabba som en Bullet (Ferarri, Mercedes, BMW, Mustang, BMW) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Finns en kille som heter josh11, han hänger på någon av Ankeborgs servranra. Anyway, när jag loggar in där så hållar han hela tiden på med ... Look Jazz, look! My tank is fast! Look, JAZZ LOOK! My tank and me are unbeat ... Och ja, hans tank går fortare. Den har fler än två hjul och han säger själv att han moddat den. Han har också mixtrat med hans hydra och nån båt. Så då har han ändrat i handligen då? ^^ Redigerad 30 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Det skulle jag också vilja veta eftersom min stannar när jag moddar handlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts