tehshit Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Denna smiley är det jag pratar om: > < Är det meningen att vara en smiley som blinkar på ena ögat, som detta är meningen att illustrera: ;) (ex. hehehehehehhehe ;)) Eller ska det helt enkelt vara en sånna här smiley: :/ (ex. Njaaaa :/) Själv använder jag den som en :/, som i njaaaaaaa Så vad är det den gör? Redigerad 29 januari, 2006 av tehshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Denna smiley är det jag pratar om Är det meningen att vara en smiley som blinkar på ena ögat, som detta är meningen att illustrera: ;) (ex. hehehehehehhehe ;) Eller ska det helt enkelt vara en sånna här smiley: :/ (ex. Njaaaa :/ Själv använder jag den som en :/, som i njaaaaaaa Så vad är det Den är glad, som Inte :/ liksom Typ om man har sagt ett skämt an man visa det med en Nödvändig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Flyttar till GTAsajten - Forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Den är glad, som Inte :/ liksom Typ om man har sagt ett skämt an man visa det med en Nödvändig tråd Men jag måste ju veta när man ska använda den T.ex om en på forumet säger: Jag klippte av en bit på mitt nya grafikkort för att den skulle passa i datorn, och nu så fungerar den inte som det ska... Då kanske man säger: Det var inte bra (njaaa) Om den andra uppfattar den som glad, så ser det ut i hans ögon som: MOHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Den är mera överlägsen. Den framgår som om en vet allt. Precis som han i Burgerking reklamen. - ... men man säger najs, eftersom det heter najs price. Den borde illustresras med en näsa istället så ser man det tydligare. -> ;-) <- Han har några i släkten också, Redigerad 29 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Lol, dubbelpost. Sorry. Redigerad 29 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Den är mera överlägsen. Den framgår som om en vet allt. Precis som han i Burgerking reklamen. - ... men man säger najs, eftersom det heter najs price. Den borde illustresras med en näsa istället så ser man det tydligare. -> ;-) <- Han har några i släkten också, Icke. denna är överlägsen: inte dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Icke. denna är överlägsen: inte dom andra Jag tycker verkar lite överlägsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Icke. denna är överlägsen: inte dom andra Klart också är överlägsen. Fast på ett annat sätt. Uppriktigt överlägsen. Fast ska vi gå långt ifrån just den typen av överlägsenhet så är också överlägsen. *Tänker tyst* Herreguuud vilke fjant. Fast han kan uppfattas på nadra sätt också, som tex Naw, stackars unge. Åh, tusan också. Jaha, förlåt. Han tror att han är coolast i hela världen, eftersom han kan allt. Osv, osv. Redigerad 29 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Håller med Jazz, fast jag vet inte vad detta handlar om. Betyder att man flirtar. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 MEEN 5+5 = 10 JU RÄTT Hej heting, görs ikväll då? FEEEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Eller på puben... Någon: Vad har du att tipsa om idag? Bartendern: Ta Husets *pistoltecken* *säger "klick klick"* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 *PM* Psst... det är inte så smart att ha 1234 som lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 är som , fast mindre gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Tänker alltid på tics då jag ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Psst, Du är skyldig mig en kaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 - vafan - helvete..=( -eh? -mys - gulligt! - oh my! -sådär ja! nu äre bara å tuta å köra - jag har inget bättre att göra så jag klämmer in denna - "hehe" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 - YEAH!!! -hahahaahahahahah - yeha DUDE!! - inidkerar sarkasm / ironi - lol jävla noob jag är bättre än dig! - sluta med det där du kan inte - men ååååh! - idioter! - jajamen! -YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 - ooooo dreggell.... - VAFAN!! neeee =(=(=(=(=( - eh.. äre 5mm eller 6mm? - ooookeeej? - fyfan *spyr* - onödig (ta bort) :"> - oooops - ( ta bort) - OUCH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 - weehee - OMG!!!!!!!!!!!!11111111! - he he he he.. luring - hmmmvet inte riktigt.. kanske de.. va tycker du?' :'( neeeeeej hon gjorde slut =(=( :'( - faan hon värmenöp =(=( teeeheee - ( ta bort) - ( ta bort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts