Niethrel Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) När musiken swapar från cdskivan, typ när man byter bil i vice city så stannar hela spelet upp nån sekund, ungeför som ett lagg. Finns det nått sätt att få spelet att läsa direkt ifrån datorn istället som i GTA III, lite irriterande detta. Det verkar som om musikfilerna ligger både på datorn och på skivan, men spelet insisterar att köra dem ifrån skivan. Tacksam för hjälp Redigerad 29 januari, 2006 av Niethrel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Om man installerar med båda skivorna så ska den inte läsa ifrån skivan. D.v.s. om man väljer att installera musikfilerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niethrel Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jomen så har jag det. Allt är installerat på hårdisken. Men det verkar inte lösa mitt problem. Verkar som om den tar musiken från skivan ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hmm... ja har bara spelet installerat och inte radion men märker inget lagg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Du skulle ju kunna fixa en crackfil till VC. Då läser den allt direkt från datan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Carck .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Förbjudet att diskutera crack! BTW: Jag har samma problem med GTA3. Ingen som hade nåt bra tips? Redigerad 1 april, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts