P1rsson Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Är inne och kollar release listan för PC spel på ign, när jag hittar ett spel som jag aldrig har hört talas om. Police Quest Compilation står det på 3e release, men jag hittar INGENTING om detta spe, det finns inget på google som förklarar vad det är för spel, inte ens screenshots eller en framsida på spelet finns det! http://pc.ign.com/index/release.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Är inne och kollar release listan för PC spel på ign, när jag hittar ett spel som jag aldrig har hört talas om. Police Quest Compilation står det på 3e release, men jag hittar INGENTING om detta spe, det finns inget på google som förklarar vad det är för spel, inte ens screenshots eller en framsida på spelet finns det! http://pc.ign.com/index/release.html Man hör ju bara på namnet att det är en samling av dom klassiska Police Quest spelen. Sök bara på "Police quest" på google så hittar du en massa resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Man hör ju bara på namnet att det är en samling av dom klassiska Police Quest spelen. Sök bara på "Police quest" på google så hittar du en massa resultat. Ok, och varför skulle dom släppa det nu? :S År 2006? :S Den serien har ju funnits i minst 8 år iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ok, och varför skulle dom släppa det nu? :S År 2006? :S Den serien har ju funnits i minst 8 år iaf.. Hmm vet ej, För att tjäna mer pengar antar jag, de är säkert efterfrågade också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hmm vet ej, För att tjäna mer pengar antar jag, de är säkert efterfrågade också. Jo, kom på att det är svårt att hitta dom aja nån kan väl låsa tråden nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Ok, och varför skulle dom släppa det nu? :S År 2006? :S Den serien har ju funnits i minst 8 år iaf.. Ice Climber GBA släpptes nyligen och det kom till NES 1985. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Ice Climber GBA släpptes nyligen och det kom till NES 1985. Jo men det kan bero på att det är så gammalt så att det inte går att få tag på eller är en så kallad "klassiker" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ice Climber GBA släpptes nyligen och det kom till NES 1985. Nyligen? Du é då allt efter din tid. Det släpptes till GBA i samband me den nya GBA-NES-saken någongång under juli 2004. Det var ett tag sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ice Climber GBA släpptes nyligen och det kom till NES 1985. Muhaha, jag har orginalet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Muhaha, jag har orginalet =) Muhaha, jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts