antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Åhh! :'( e på sissta uppdraget men jag kan inte fånga sweet när han ramlar från brandbilen! Nån som kann något bra tips?? (har det på pc) Redigerad 28 januari, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ligg hela tiden tätt bakom brandbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men den kör ju så snabbt! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men den kör ju så snabbt! :'( Då får du köra snabbare. Jag har aldrig haft problem med att hänga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Okej...eller så får jag öka driving skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Okej...eller så får jag öka driving skill Jag trodde de flesta hade full driving skill när de kommit så långt som till End of the lines. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Njaa... Jag för min del hade (kanske) inte riktigt fullt... dock misslyckades jag första gången, men klarade det med glas på andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag lånar tråden lite....hur blir man brandsäker? är det brandbils uppdragen eller? Ni som har spelat sista uppdraget vet varför man hellre är brandsäker än att spring runt med en brandsläckare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag lånar tråden lite....hur blir man brandsäker? är det brandbils uppdragen eller? Ja, när man klarar level 12 med brandbilen så är man fireproof. Ni som har spelat sista uppdraget vet varför man hellre är brandsäker än att spring runt med en brandsläckare. Nästan alla bränder är möjliga att hoppa över om man hoppar rätt. Finns bara 1-2 bränder som man inte kan hoppa över utan skada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Cortez> ok, tack för snabbt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts