L_Voll Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Vote: Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! Haha Det har hänt för mig med att ett plan har flygit in i berget. Mitt i natten, det var ganska häftigt. Redigerad 29 januari, 2006 av L_Voll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vote: Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hehe fin poll Såg Get Shorty precis och det slog mig att en skådespelare var identisk med Frank Tennpenny i SA. Kolla själva dom är läskigt lika. Samuel.L.J ackson? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vote: Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. En gång kraschade ett plan utanför mitt hus så jag dog... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Voté: Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. Hatar planen som alltid ska krasha mitt framför en! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vote: Alternativ 2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vote: Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nämen sluta nu! Borde inte detta räknas som spam? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nämen sluta nu! Borde inte detta räknas som spam? Det är spam som fan, värdelösa inlägg. Om inte antepanteboy ger mig en poll question snart låses tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Det är spam som fan, värdelösa inlägg. Om inte antepanteboy ger mig en poll question snart låses tråden. Synd att en sån bra tråd vi går miste om... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Du kan låsa den, den blev ändå inge bra :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Du kan låsa den, den blev ändå inge bra :'( Okej. Bättre lycka nästa gång! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts