Jump to content

konstiga saker

Share

konstiga saker  

21 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.

Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! :blink: tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd.

Planet glider fram till rampen och ner för berget.

Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null Vote, varken "Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! :blink: tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd.

Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! -_-" har hänt för mig. Så det blir lite svårt det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null Vote, varken "Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! :blink: tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd.

Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! -_-" har hänt för mig. Så det blir lite svårt det här.

Lol ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! :shifty: tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd.

Så häftigt :shifty:

Näj men seriöst så det konstigaste jag varit med är typ... Aaa, kommer sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...