antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA. Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vote: Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ehhh ja det blev lite konstigt...men de e första gången ja skriver in Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ehhh ja det blev lite konstigt...men de e första gången ja skriver in Märker det, du ska ta "New Reply" inte "New Poll" lr kanske står "Add poll" och "add new topic" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 OK tack tack då vet jag det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ehhh ja det blev lite konstigt...men de e första gången ja skriver in Jag kan fixa det åt dig. Skall pollen tas bort eller ska jag skriva in nya alternativ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Null Vote, varken "Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! " har hänt för mig. Så det blir lite svårt det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Null Vote, varken "Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! " har hänt för mig. Så det blir lite svårt det här. Lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Du kan skriva nya alternativ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Du kan skriva nya alternativ Utan att veta vad för alternativ jag ska skriva? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 * med båt *med mc *med bil *med plan *till fots *övrigt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 * med båt *med mc *med bil *med plan *till fots *övrigt Vad ska Poll Question vara? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det sa jag ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det sa jag ju Nej, du har enbart gett mig de olika Poll Options Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det sa jag ju Skriv vad du vill att frågan ska vara då! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Vote: Planet glider fram till rampen och ner för berget. Det e det coolaste\konstigaste jag har varit med om i sa! Redigerad 28 januari, 2006 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Fyfan jag garvar åt den här pollen fortfarande. Det här är GTAsajten humor! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Fyfan jag garvar åt den här pollen fortfarande. Det här är GTAsajten humor! Inga problem, fyfan! Ibland är det kul med missöden. Ska inte hända för ofta, med jämna mellanrum så sover vi gott och kan skratta och le - se! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Hehe fin poll Såg Get Shorty precis och det slog mig att en skådespelare var identisk med Frank Tennpenny i SA. Kolla själva dom är läskigt lika. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vote: Berätta om konstiga saker som har hänt er i SA.Själv var jag uppe på mount chilliad när jag såg ett flygplan komma, men i stället för att köra förbi så krashade det in i toppen. OJ! häftigt! tänkte jag och gick till mountenbiken som står parkerad däer uppe......då krashlandar planet med en jävla smäll typ en halv meter framför mig...jag blir livrädd. Så häftigt Näj men seriöst så det konstigaste jag varit med är typ... Aaa, kommer sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts