VenoM Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hu gör man för att få in saker i SA med Sketchup? Jag har gjort en ö som jag gärna skulle vilja ha in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tror inte de går.. du måste nog använda zmodeler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Ja, man kan bygga grejerna i SketchUp. Men sen får du lägga in dom i Zmodeler/ 3ds max om du ska ha det till dff format. Dessutom behöver du göra col filer och andra grejer för att det ska funka. Redigerad 29 januari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Jag råkar vara lite av en expert på området. Jag håller nämligen på med GTA Sweden i Sketchup, jag kan få in allt i spelet men det blir fel på col filerna (har hört att det är något fel på sketchup). Letar febrilt efter en lösning. Säger till om det fixar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Vad jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts