GRIM(back Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Det är ingen ingång. Läs Cortez fråga och svaret han fick. Ok måste man ha jetpacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2006 Ok måste man ha jetpacken? Det funkar inte med jetpack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Celeborn Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Det funkar inte med jetpack. Vad snackar du om? klart det funkar med jetpack! det är så själva grejen att använda jetpack! guuud... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Låter som du dumförklarar Azore! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ja passa dig du vet inte vilken makt han har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Vad snackar du om? klart det funkar med jetpack! det är så själva grejen att använda jetpack! guuud... Jag vet att jag är gud. Ja visst fungerar det med jetpack, pratade i nattmössan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Jag vet att jag är gud. Ja visst fungerar det med jetpack, pratade i nattmössan. Nattmössor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Celeborn Skrivet 13 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ok jag vill hitta mer liknande saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 Ok jag vill hitta mer liknande saker Kan tyvärr bli rätt svårt då det mesta redan är upptäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 13 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2006 (redigerad) "En kompis till mig" undrade om det verkligen går på den hedliga Ps2:an Edit:hederliga* Redigerad 13 februari, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Celeborn Skrivet 15 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det är ps2 vi upptäckte det på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Det är ps2 vi upptäckte det på Aha, okej! då vet "min kompis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Om man åker ner där med sanches så spawnas man vid motorvägen väster om Munt Chilliad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Coolt ja hitat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Coolt ja hitat JASÅ! VAD BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cjcj Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Nice ja kom in där man hämtar jetpacken från militärn såg nån som skrev att man inte kunde komma dit om man inte spawna sig där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 4 månader gammal tråd. Tjoheeej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts