Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Här kan ni som vill diskutera dagens läge i wrestling? Vet inte om många gillar det men skriv på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Svettiga muskelbyggare låtsas-brottas för 'ära'? Not my cup of tea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Svettiga muskelbyggare låtsas-brottas för 'ära'? Not my cup of tea. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 2 i st i min klass brukar köra wrestling i korridoren på rasterna. Tycker att WWE är fult som fan. Allt är ju regiserat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tycker att det är bögigt, löjligt och helt jävla onödigt. Men om man vill hitta på löjliga namn, visa sig cool genom att skada motståndaren och hoppa runt på nån ful scen, så varsågod. Whatever floats your boat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hellre kollar jag på en Boxningsmatch klockan 5 på morgonen i EuroSport med en dansk kommentator än det där skiten. Jävla löjligt, dopade alkisar. Fast tjejerna kan vara lite småroliga att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hmm, bara surpuppor här. Istället för att låta som förväxta bebisar kan ni vara kritiska och säga vad felet är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag tycker att WWE äger, kollade nyss på Smackdown. Angles ancle lock funkade inte på Mark Henry, hur ska han kunna vinna mot Henry nu egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Kollar inte på det. Hatar allt som har med fighting att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hmm, bara surpuppor här. Istället för att låta som förväxta bebisar kan ni vara kritiska och säga vad felet är... Svettiga muskelbyggare låtsas-brottas för 'ära'? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Svettiga muskelbyggare låtsas-brottas för 'ära'? Not my cup of tea. Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Gillade det förut när jag gick på mellanstadiet typ. Har bland annat del två och tre i Smackdown-spelserien och någon Wrestlemania på DVD. Tröttnade ju efter ett tag men började kolla lite när ZTV visade, fast tröttnade snabbt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Svettiga muskelbyggare låtsas-brottas för 'ära'? Not my cup of tea. Nej, för pengarna de får för det. Iofs får alla lika mycket och det är förutbestämt vem som ska vinna så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Iofs får alla lika mycket Det tror jag inte. T.ex. tror du att Steven Richards(Du vet inte vem, knappt att jag ens gör det) får lika mycket som Hulk Hogan per match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det tror jag inte. T.ex. tror du att Steven Richards(Du vet inte vem, knappt att jag ens gör det) får lika mycket som Hulk Hogan per match? De gör ju samma insats, varför ska han få mer? För att han har ett känt ansikte? Tydligen inte, för jag vet inte vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 De gör ju samma insats, varför ska han få mer? För att han har ett känt ansikte? Tydligen inte, för jag vet inte vem det är. Här i Sverige är han känd, men inte så känd, men i U.S.A. vet alla vem han är (nästan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Är undertaker,Rey mysterio,kurt angle inte kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Det tror jag inte. T.ex. tror du att Steven Richards(Du vet inte vem, knappt att jag ens gör det) får lika mycket som Hulk Hogan per match? Jag antar att den där Richards är halvkänd just genom WWE. Om Hulk Hogan varit med i lika många shower som Richards så skulle jag han varit lika lite känd. Liksom Hogan är ju inte känd efter WWE bara utan massa andra shower också. Bad bad bad jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Gillade det förut när jag gick på mellanstadiet typ. Har bland annat del två och tre i Smackdown-spelserien och någon Wrestlemania på DVD. Tröttnade ju efter ett tag men började kolla lite när ZTV visade, fast tröttnade snabbt igen. Jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Jag antar att den där Richards är halvkänd just genom WWE. Om Hulk Hogan varit med i lika många shower som Richards så skulle jag han varit lika lite känd. Liksom Hogan är ju inte känd efter WWE bara utan massa andra shower också. Bad bad bad jämförelse. Okej, förlåt WCW i hans nWo-period också. Hallå, det är Hogan som är känd, inte Richards. Redigerad 28 januari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts