GRIM(back Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) MC mässa imorn (lördag) i Göterborg ska dit fler som ska besöka eller? vet inget om det min far som drar dit mig... Edit dom ska dit fotta lite så vi kan visa bilder, min kamera e paj so its all up to u Redigerad 27 januari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag är där... men bara en liten stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 När är vapenmässan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skulle vara kul, men har inte möjlighet att ta mig dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vill dit, men det är en bit att åka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Alla i göteborg heter Glenn och äter fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har varit där nu, såg lite coola hojjar men det blev rätt lame efter en stund då mina batteri på kameran tog slut när jag hittade dom coolaste :'( jag fick för mig att jag såg arman om han hadde svart jacka och rökte annars e jag nog lite parnoid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Min Mamma är där! hon är så coool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har varit där nu, såg lite coola hojjar men det blev rätt lame efter en stund då mina batteri på kameran tog slut när jag hittade dom coolaste :'( Lägg upp de bilder du lyckades ta då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Klart jag var där idag, mycket skoj faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 (redigerad) Rätt snygg, men gillar inte framlyktan Redigerad 29 januari, 2006 av Fireblade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Lägg upp de bilder du lyckades ta då. Kan inte e på hotellet nu, och så har jag inget internet hemma så det kommer ta nondag först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Alla i göteborg heter Glenn och äter fisk. Alla skrattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts