MiRRe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Fler än jag som älskar the sims 2 o vill snacka om det så skriv här =). Tänkte att här kan vi ju skriva om vi vill ha hjälp eller lägga upp bilder eller om nån har nån bra download sida så bara skriv =) Jag skulle gärna vilja få nårra bra downloads sidor med fina kläder och hår..=P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 . http://www.thesims2.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Spelar ibland, men bara för min syrra la in det på datorn rätt så ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Spelar ibland, men bara för min syrra la in det på datorn rätt så ballt Det brukar låta så men det är kul... ett tag men man tröttnar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts