Jump to content

Bästa spel dator för 10 000..?

FishShit
 Share

Recommended Posts

Tjena.

Undrar om det e nån som vet den bästa spel data som man kan få

för runt 10 000kr

vill ha en data men vill inte lägga ut typ 30 000...! :D

Till och börja med... DATOR.. Det heter dator.. Data är någonting som finns inuti tex en dator...

Mitt tips är att du går in på någon utav alla webb butiker och sätter ihop ett eget paket.. och är du rädd för o sätta ihop den själv kan du alltid betala 300 extra för att de ska sätta ihop den på de flesta ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för fel på Intel? Kan du svara på det ens?

Sen så är jag tveksam att han ska bygga den själv med tanke på att han kallade den för data, MEN man vet ju aldrig  :D

För det första är inte INTEL gjort för spel..

AMD e gjort för allt man gör på datorn :)

AMD är inte tystare än Intel, ungefär likadana skulle jag säga :lol:

Men Inteln surrar mkt och har oljud i från säg vid laddning

AMD RULEZ!

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ingen, och då menar jag verkligen ingen, som kan komma och påstå att Intel har något att säga till om när det gäller spel.

Amd piskar intel så hårt, att deras entry-level processor, på 1500kr presterar något bättre än intels super-duper-processor för över 5 (om inte mer) tusen kr mer.

http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/displ...pu-games_3.html

Detta är bara löjligt av Intel - något måste hända. AMD3000+ tillverkas ej längre. Ändå slår den ca 60% av alla intel-processorer. Så, för spel är det helt enkelt AMD som gäller. Det går INTE att säga emot. Så fort du ser en dator med AMD så kan du vara säker på att den processorn slår alla andra intel-processorer, hur dyra de än nu är.

Redigerad av Pain To ThE MaX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men era jävla AMD-fanboys. Lägg ner, den som säger att ni testat Intels nya processorer kan äga mig i nästa svar. Men ni andra, jävla patetiska 12-åringar som tror ni vet något för att ni läser på fragbite att man får bättre fps i CS. Blir så jävla förbannad. (Nej, jag är ingen Intel-fanboy och tycker att AMD är bra, så nu kan ni inte använda det argumentet, HA!)

EDIT, men vad fan förväntade man sig, detta är GTAsajten, HEJDÅ ALLA DET VAR KUL SÅ LKÄNGE DET VARADE NOTTTTTTTT

Redigerad av Meller
Länk till kommentar
Dela på andra sidor