kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ingen är oskyldig.. Judarna var ju skylldiga till att dom var judar bla bla bla... Du är skyldig för att du är så dum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ingen är oskyldig.. Judarna var ju skylldiga till att dom var judar bla bla bla... Vad hade judarna gjort för fel då? Att dom startade affärer i tyskland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ingen är oskyldig.. Judarna var ju skylldiga till att dom var judar bla bla bla... Eller är det så att dom var judar, och därför skyldiga? vad syftar du på !? Det du skrev var mycket rasistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Tog bort.. Redigerad 28 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Vad har judarna inte gjort för fel? Dessutom drog jag bara upp dom som exempel @kebabkurt: jaa, varför var dom judar varför inte helt vanliga folk? Jag tänker oftast rasistiskt ända tills jag lärt känna den goda sidan av personen.. Vafan är det du säger !? "varför var dom judar varför inte helt vanliga folk?" Vad fan är det för annorlunda med att vara jude eller en "vanlig" människa som du uttrycker det.? Det är en tro, en inriktning, någonting de tror på precis som islamister,buddister,katoliker eller vad fan du vill ! Vad är det för JÄTTESTOR skillnad mellan en jude och en "vanlig" människa ? Eller ska jag skriva arier ? "Vad har judarna inte gjort för fel?". Jo, Frågan är : VAD HADE DOM GJORT FÖR FEL !? Det du skriver är riktigt rasistiskt och jag föreslår att du aldrig mera skriver på samma sätt igen. EDIT : Du är härmed reportad. Sånt här tål jag fan inte. Redigerad 28 januari, 2006 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ingen är oskyldig.. Judarna var ju skylldiga till att dom var judar bla bla bla... Sanning! Hoppas någon kommer och dödar oss snart; vi är ju för fan svenskar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Sanning! Hoppas någon kommer och dödar oss snart; vi är ju för fan svenskar! Hjälp @Kebabkurt: Jag visste inte att någon bryr sig så mycket, sorry Jag kännde mig inte rasistisk när jag sa allt det där, jag är inte troende på någon religion och jag visar ingen respekt för dom.. Religioner har inte överhuvudtaget att göra med Människo Rasen, en vit person kan lika bra vara Muslim osv. Redigerad 28 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hjälp @Kebabkurt: Jag visste inte att någon bryr sig så mycket, sorry Jag kännde mig inte rasistisk när jag sa allt det där, jag är inte troende på någon religion och jag visar ingen respekt för dom.. Religioner har inte överhuvudtaget att göra med Människo Rasen, en vit person kan lika bra vara Muslim osv. Fan vad klok du är, eller nja föresten jag ändra mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Hjälp @Kebabkurt: Jag visste inte att någon bryr sig så mycket, sorry Jag kännde mig inte rasistisk när jag sa allt det där, jag är inte troende på någon religion och jag visar ingen respekt för dom.. Religioner har inte överhuvudtaget att göra med Människo Rasen, en vit person kan lika bra vara Muslim osv. KlokeR^ Skriver man så? Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tog bort.. Bra. Det betyder att du ångrar var du skrev? Var smart nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Shiet va jag var duktig när jag tillrättavisade I_lol fan va bra jag känner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Grattis till ettårsjubilet, kebabkurt. Men du är fortfarande nykomling ett år till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Grattis till ettårsjubilet, kebabkurt. Men du är fortfarande nykomling ett år till! Jippi medlem i ett år...Inte så fett tycker jag men tack endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts