Ceone Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det dog ju 20 miljoner ryssar. Men dom dog inte för deras religion och utseende.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Deras läggning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Deras läggning? Hahaha. Längesen du drog ett skämt du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ja det löser ju mer problem om man pratar om det Det löser kommande problem;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Hahaha. Längesen du drog ett skämt du. Var det nån form av ironi? Eller är det så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ja det löser ju mer problem om man pratar om det Du blev tillrättavisad av L-Voll! Lé pwned, KO woohoo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Du blev tillrättavisad av L-Voll! Lé pwned, KO woohoo. Jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Självklart får man inte glömma förintelsen, men ärligt talat vem orkar diskutera detta på ett forum? Hoppas att ni skämtar, ni som säger att man på nåt sätt ska försöka glömma det för att gå vidare. Det är ju helt jävla sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Glömma va?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Glömma va?? Haha, vilka knäppskallar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tycker inte att vi ska glömma det här. 6miljoner döda av en idiotisk annledning.:'( Jag tar en hedlig kopp te på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Ja, jag tycker att det är helt jävla sjukt. Hur kan man bara komma på något sånt, att t.ex. göra experiment på oskyldiga människor? Fy fan alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag finner historia extremt intressant, läste hela texten, han hade tur som fan, den där Mayer. Varför ska vi glömma det? det är väl onödigt? om ni vill glömma det, så gör det. bry er inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag finner historia extremt intressant, läste hela texten, han hade tur som fan, den där Mayer. Varför ska vi glömma det? det är väl onödigt? om ni vill glömma det, så gör det. bry er inte. ''It's a Miracle'' skulle vara något för dig då. Reality TV. Handlade om någon som hete Herman som var jude eller vad det nu var. I allafall kom han till koncentrations lägret. En dag kom det en flicka utanför taggstängslet - en skydsängel som han senare träffade och gifte sig med. Det är såklart mycket mer dataljer än vad jag sa nu men det är rörande. Nästan alla snuttar på ''It's a miracle och/eller ''Little miracles'' är rörande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Självklart får man inte glömma förintelsen, men ärligt talat vem orkar diskutera detta på ett forum? Hoppas att ni skämtar, ni som säger att man på nåt sätt ska försöka glömma det för att gå vidare. Det är ju helt jävla sjukt. Bra skrivet, håller helt och hållet med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 ''It's a Miracle'' skulle vara något för dig då. Reality TV. Handlade om någon som hete Herman som var jude eller vad det nu var. I allafall kom han till koncentrations lägret. En dag kom det en flicka utanför taggstängslet - en skydsängel som han senare träffade och gifte sig med. Det är såklart mycket mer dataljer än vad jag sa nu men det är rörande. Nästan alla snuttar på ''It's a miracle och/eller ''Little miracles'' är rörande. Inte nog med att din syn på det övernaturliga är fullkomligt logisk; du förklarar saker så ultratydligt också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Inte nog med att din syn på det övernaturliga är fullkomligt logisk; du förklarar saker så ultratydligt också! Väldigt, 20% av hundra som sagtvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Väldigt, 20% av hundra som sagtvar. Som sagtvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 En sak tycker jag var väldigt konstigt angående judarna.. Var fanns upproren? Var fanns det någon som samlade ihop sina kamrater och sa: Nu tål vi inte mer! Att de bara: Judar! Nu ska ni dö! Och de bara typ: Okej då.. Men gör det snabbt så jag slipper känna det. Håller på att skriva om judarna under förintelsen. Sedan när jag går i 9:an så kommer det en Jude som överlevde koncentrationslägret och berättar för oss om det. Slår vad om att jag kommer typ börja halvböla då. R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Gone Redigerad 28 januari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts