GTA Sweden Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 har ni sett biltvätten. man kan inte tvätta bilen då men det e grymt att det finns en. den ligger på bensin macken på första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 värdelöst !!! vad ska man med en biltvätt till som man inte kan tvätta bilen i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 jojo jag vet har du sett porrbilderna då? i vercetti estate. det finns den tavla där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 R* sa ju att man skulle kunna tanka bilarna och sånt. hur *** gör man !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 R* sa ju att man skulle kunna tanka bilarna och sånt. hur *** gör man !? mm säkert... och varför fan ska man tanka bilarna om dom har oändligt med bensin?! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 det stog nån stans att man skulle kunna tanka bilarna för skoj skull. det kanske inte va R* när jag tänker på det, men det var nånstans det stod så. skall försöka hitta den texten, men webwn är ju inte liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 tönt på internet finns massor av rykten tro inte på allt dom säger tex. rykten sa att man kan simma och köra vatten scoter och kunna cykla och sånt what the hell are you you are one ugly motherfuker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 tönt på internet finns massor av rykten tro inte på allt dom säger tex. rykten sa att man kan simma och köra vatten scoter och kunna cykla och sånt what the hell are you you are one ugly motherfuker var inte dum predator, speciellt inte när du är ny <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 det stog nån stans att man skulle kunna tanka bilarna för skoj skull. det kanske inte va R* när jag tänker på det, men det var nånstans det stod så. skall försöka hitta den texten, men webwn är ju inte liten... det va här på sajten som det stog i en gammal nyhet har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 what the hell are you you are one ugly motherfucker snygg engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 jag sa att det stog nånstans ! jag sa inte att man kan det, jag sa att jag har läst det ! tror du fan inte att jag har testat det eller !? om du nu är ny här så skall du inte kalla folk för duma heller ! what the hell are you you are one ugly motherfuker och om den nu var avsatt för mig så tycker jag att du borde titta efter lite hur andra skriver på forumet innan du gör nåt mer ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 ja menade ju "The Predator" som skrev skiten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 det var han jag sa till. ursäkta om jag var otydlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the predator Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 har ni inte sett filmen predator! då säger arnold swartznegger till rovdjuret det där när han tar av sin mask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 varför la du inte in texten som sign istället då !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 varför la du inte in texten som sign istället då !? Han vet nog inte hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts