Didier Sachs Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Hej, jag har hittat ett 25 to life 15 meter under sanden i korea, och jag undrar hur man får igång det, "lalall can not be executed står det" men ja använder securom årogrammen :S hjälp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Haha, du vet att det här är warez va? Jag vet hur man får igång det, men får inte skriva här, så tjohej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Bah, mitt 'hänger' sig under installationen. Egentligen så hänger den sig inte, utan den fortsätter att installera, står så iaf, men inget händer. :'( Gick snabbt och bra fram till bilden i tunnelbanan, sen lät jag den stå och installera i ca 2 h, och den hade bara kommit 1 'stapel'. Skulle säkert ta 24h att installera hela skiten, ska inte vara så va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det tar skit långt tid att installera spelet , det tog 2 timmar för mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det gick fort att installera för mig. Som Vice City typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Konstigt. Får väl testa att installera under natten igen. Btw, vad finns det för speltyper när man lirar online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Minns inte riktigt namnen på dom men.. War - Här säger väl ändå namnet allt? Poliserna ska döda skurkarna, och skurkarna ska döda polisen på en bana som byts efter 3 rundor. Namn jag glömt - Skurkarna ska först hitta pengarna - sen fly med dom - men det räcker om skurken som håller i pengarna når platsen så vinner dom. Och polisen ska döda dom. Om polisen springer på pengarna efter en skurk dött som hade den på ryggen så återvänder den till där den var från första början och så får skurkarna börja om igen. Namn jag glömt - Här ska bara skurkarna fly till en viss position - och poliserna ska stoppa dom. Har för mig att det är dom som finns.. hoppas jag inte skrivit fel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Låter kul. Många servrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det finns en hel del men ytterst få här i norden som jag har hittat. Har hittat ett par i Finland men det är väl det närmaste. Försökt hittat någon svensk server men utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts