Tux Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Helt jobbigt alltså!... jag loggar in och några sekunder efter så har programmet skapat ett fel. Men det är bara ibland. Den senaste tiden har det varit typ 70% av mina MSN login har skapat fel. Någon som vet orsaken och vad jag kan göra för att ta bort detta? EDIT: Innan kom det error när jag stängde ner MSN rutan. Nu har det blivit värre. Nu kan jag inte ens logga in. Vad fan ska jag göra? :'( Redigerad 28 januari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Helt jobbigt alltså!... jag loggar in och några sekunder efter så har programmet skapat ett fel. Men det är bara ibland. Den senaste tiden har det varit typ 70% av mina MSN login har skapat fel. Någon som vet orsaken och vad jag kan göra för att ta bort detta? Kommer det upp en ruta där det står det le står? Eller bara "MSN(svarar inte)"? Så blir det för mig ibland och jag vet inte vad jag ska göra men jag bruka köra på gamla msn ett tag sen så efter en månad typ så brukar det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35790 Men lol. Jag sökte efter ordet "MSN" men ingen topic hittades. aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Men lol. Jag sökte efter ordet "MSN" men ingen topic hittades. aja... Man måste skriva minst 4 bokstäver för att kunna söka, så då borde du sett att det kom upp en text som sa det, eller så sökte du inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 @ aikjonas12: Jag ska lägga upp ett screenshot så att man ser problemet lite bättre. Aha, hmm. kan nog inte hjälpa dig med det där dessvärre. Har du installerar om MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Man måste skriva minst 4 bokstäver för att kunna söka, så då borde du sett att det kom upp en text som sa det, eller så sökte du inte alls "MSN" är fem tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 "MSN" är fem tecken. Jag trodde att han menade att han skrev MSN utan " sakerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Man måste skriva minst 4 bokstäver för att kunna söka, så då borde du sett att det kom upp en text som sa det, eller så sökte du inte alls Jag sökte. Men jag är inte en sån person som spenderar sin tid att läsa ERROR meddelanden. Om det kommer en ERROR så är det nåt fel. Vem orkar läsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vem orkar läsa? Jag för det mesta då problem oftast brukar lösas den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Testa installera om MSN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har redan testat att Reparera och Ominstallera. Inget funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag för det mesta då problem oftast brukar lösas den vägen. Din lilla cooling där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Din lilla cooling där Tar det där som ett påhopp då jag vet att det var illa menat. Men eftersom att jag inte vill göra en stor sak av det där påhoppet så ignorerar jag det helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Var kan jag läsa mina fellogs?... det kanske står där vad som är felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Var kan jag läsa mina fellogs?... det kanske står där vad som är felet. Kontrollpanelen - Administrationsverktyg - Loggboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts