Ryssen2 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vart hittar man "Combat Shotgun"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Markerade ut på karta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Går även att köpa om jag inte misstar mig? Minns inte exagt, men jag tror det var i vapenaffären i utkanten av Las Venturas (västerut). Där kan man också köpa Desert Eagle och annat kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vart hittar man "Combat Shotgun"? Plocka alla hästskor och den är din. Azore är du säker på att det finns en där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 1. Vinn skitmycket pengar på hästar 2. Köp Combat Shotgun i en Ammu-Nation Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Går även att köpa om jag inte misstar mig? Minns inte exagt, men jag tror det var i vapenaffären i utkanten av Las Venturas (västerut). Där kan man också köpa Desert Eagle och annat kul... Den finns väl i alla vapen affärer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Den finns väl i alla vapen affärer? Ja, den finns i alla vapenaffärer, men i LV är alla vapen dyrare, det är den enda skillnaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ja, den finns i alla vapenaffärer, men i LV är alla vapen dyrare, det är den enda skillnaden Coolt det viste jag inte, jag brukar alltid snåla typ om jag ska ha combat shotgun köper jag först pump shotgun massa gånger sen combatshotgun så slösar man inte massa pengar^^ btw vart e det billigast?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Coolt det viste jag inte, jag brukar alltid snåla typ om jag ska ha combat shotgun köper jag först pump shotgun massa gånger sen combatshotgun så slösar man inte massa pengar^^ btw vart e det billigast?? Skulle gissa Los Santos... Har dock inte "behövt" köpa vapen på ett tag, så jag kan ha fel. Men allt är ju nästan gratis i den staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Azore är du säker på att det finns en där? Tvivlar du på min kunskap inom San Andreas? Jag är nog rätt så säker. finns den inte där börjar jag bli alldeles för gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryssen2 Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tackar då vet jag, har dock en bit kvar inan jag är i LV. såg combat Shotgun tidigare i spelet från en save-fil som jag laddat hem, den personen måste ha fuskat kanska rejält Någon som är sugen på att hjälpa till med ett race uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Tvivlar du på min kunskap inom San Andreas? Jag är nog rätt så säker. finns den inte där börjar jag bli alldeles för gammal. Nja jag tvivlar mest på din ålder, haha. Men jag slår vad om att det ligger en Shotgun där och snurrar. Men jag har däremot inte sett en, och jag vill inte börja tvivla på mina egna kunskaper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Hehehe Redigerad 28 januari, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Vart hittar man "Combat Shotgun"? Jag skulle nog rekommendera vapenaffären... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Föredrar vanlig Shotgun framför alla, skönaste, lr Sawn off är skön när man bara har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Tycker också bäst om vanligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryssen2 Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag skulle nog rekommendera vapenaffären... Måste man inte komma till LV inan man kan köpa Combat Shotgun i affären? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts