leftbehind Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Var rätt skoj, iaf första grejen då han fuckade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Kul video, låten var kung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Framför allt vart jag skapligt förvånad på att se hur UNG du ser ut Kaller... Som min farmor säger.. James Dean en ung huligan.. ellern något.. Men ajja.. Musikvideon var rätt skön .. Det var låten oxå.. 4/5 (Med kvällshumor) *tittar igen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Framför allt vart jag skapligt förvånad på att se hur UNG du ser ut Kaller... Som min farmor säger.. James Dean en ung huligan.. ellern något.. Men ajja.. Musikvideon var rätt skön .. Det var låten oxå.. 4/5 (Med kvällshumor) *tittar igen* Konstigt att en tjej sagt i några dagar att jag ser väldigt vuxen ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Konstigt att en tjej sagt i några dagar att jag ser väldigt vuxen ut Det var jag > Och jag är fan inte tjej. Jag är sommargay jeffla homo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Konstigt att en tjej sagt i några dagar att jag ser väldigt vuxen ut Det var ju bara min åsikt .. Bli inte tjurig eller så ... Men men.. du ser väldigt ung ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickyVick Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Kalle sluta upp med att hitta på en massa saker nu, vi båda vet att jag ser äldre ut än dig i videon "Konstigt att en tjej sagt i några dagar att jag ser väldigt vuxen ut " - hallå farfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Lite svårt att hålla sig för skratt i tomteluva, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Kalle sluta upp med att hitta på en massa saker nu, vi båda vet att jag ser äldre ut än dig i videon "Konstigt att en tjej sagt i några dagar att jag ser väldigt vuxen ut " - hallå farfar Haha men hon kallade mig manlig och tias för babyface. Du vet hon med fina kroppen Hur du ser ut tänker jag inte äns komentera, du blir bara ledsen... StellHell: du är allt en liten flicka... Siana: Sitt med morgonrock och tomteluva och bli slagen i huvudet med en stekspade och försök hålla dig för skratt själv Redigerad 28 januari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Kan du lägga upp den så man kan ladda ner den (så kan jag spela upp den i VLC) I Media Player så blir det bara en massa konstigar (typ) inverterade färger!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 (redigerad) Bra jobbat Kalle. Jävligt rolig Redigerad 28 januari, 2006 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickyVick Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Haha men hon kallade mig manlig och tias för babyface. Du vet hon med fina kroppen Hur du ser ut tänker jag inte äns komentera, du blir bara ledsen... vars vad du gibbar karl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Har lagt upp en cs-film (jag och polarna är roller) och en fighting film där men...dom funkar inte ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Haha men hon kallade mig manlig och tias för babyface. Du vet hon med fina kroppen Hur du ser ut tänker jag inte äns komentera, du blir bara ledsen... vars vad du gibbar karl Tryck på denna knappen: http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1Hivernal-083/p_quote.gif för att citera inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Välkommen till gtasajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts