SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Människor är farliga också, dom dödar också varandra. Volvo med, du kan få cancer av volvo. Det är väl för fan hans val? Jag tycker stooora spindlar/ödlor/ormar är jävligt trevliga, dom är vackra. Dom är djur, dom borde få leva dom också? Eller? Tror också att det inte finns något gift i chiligr's spindlar, så skulle den springa iväg och komma hem till dig kan du nog stampa ihjäl den. Okej? Hm, dina exempel var redigt bra tycker jag. Mycket bra exempel där. Det är klart att det är hans val om han vill ha en spinel eller en orm i hemmet. Vad ska jag göra åt det, enligt lag får man ha det men jag tycker inte att man ska ha farliga djur i hemmet. Onödigt att utätta folk för saker som är farliga i onödan. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hm, dina exempel var redigt bra tycker jag. Mycket bra exempel där. Det är klart att det är hans val om han vill ha en spinel eller en orm i hemmet. Vad ska jag göra åt det, enligt lag får man ha det men jag tycker inte att man ska ha farliga djur i hemmet. Onödigt att utätta folk för saker som är farliga i onödan. Okej? När ska du förstå att mina spindlar inte är farliga? har jag inte sagt det i två inlägg i rad redan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) När ska du förstå att mina spindlar inte är farliga? har jag inte sagt det i två inlägg i rad redan? Pratar inte om dina spindlar. Jag pratar om giftiga djur generellt. Kan du ta en bild på den jäveln? Redigerad 30 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 För att göra det extra otydligt så får ni de latinska namnen på köpet! Lasiodora parahybana Avicularia aurantiaca Poecilotheria fasciata Pterinochilus murinus "red color form, RCF" Ingen av dessa är farliga... me jag gillar dem och tycker de är vackra djur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 För att göra det extra otydligt så får ni de latinska namnen på köpet! Lasiodora parahybana Avicularia aurantiaca Poecilotheria fasciata Pterinochilus murinus "red color form, RCF" Ingen av dessa är farliga... me jag gillar dem och tycker de är vackra djur! Oj, jag trodde inte att du hade ett helt zoo utav dem. Men om du säger att de inte är farliga så får jag lita på det. Litar på ditt omdöme. Dock skulle jag aldrig end våda ta på de där. Har de bitit dig någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hehe... det där är inte allt! jag har aldrig blivit biten...men jag känner folk som har det...men det behöver inte mena på att man är oansvarig! Kan vara tillfälligheter som skuggor som rör sig i rummet eller dyl. vilka skapar stress hos spindeln... Det jag vill säga med de inlägg jag skrivit till just dig är att endast ca 5 % av folket inom gifthobbyn är "oansvariga"... det drar ner för oss alla! Ber om ursääkt om jag låtit irriterad osv men ibland är det svårt att argumentera om en grej som man tycker är så självklart enkel att man knappt hittar ord...eller nåt... tycker ni inte att de är liiite,lite vackra i alla fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Hehe... det där är inte allt! jag har aldrig blivit biten...men jag känner folk som har det...men det behöver inte mena på att man är oansvarig! Kan vara tillfälligheter som skuggor som rör sig i rummet eller dyl. vilka skapar stress hos spindeln... Det jag vill säga med de inlägg jag skrivit till just dig är att endast ca 5 % av folket inom gifthobbyn är "oansvariga"... det drar ner för oss alla! Ber om ursääkt om jag låtit irriterad osv men ibland är det svårt att argumentera om en grej som man tycker är så självklart enkel att man knappt hittar ord...eller nåt... tycker ni inte att de är liiite,lite vackra i alla fall? Jo denna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Funderar på att slänga upp lite fler bilder osv i en ny "spindeltråd" ... hade ju en förut...men den är riktigt gammal nu... får se...ska fota som fan först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Skulle kunna tänka mig att skaffa en sån där spindel när jag flyttat hemifrån (morsan skulle få en hjärtattack om jag kom hem med en). Jag gillar inte stora spindlar men samtidigt gillar jag att pressa mina gränser, så att skaffa en sån skulle vara häftigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Det finns spindlar som passar alla! Lugna, små, stora,arga,stressade,färglada,bruna,svarta osv, osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Onödigt? Ägaren får skylla sig själv om en orm spetsar pungkulorna med tänderna HÖ, det där var faktist ganska roligt sagt av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej, det tycker jag inte. Bara man sköter djuret på rätt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts