Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Wow, dit kan vi ju flytta när vi förstört den här jorden och utvecklat varmare jackor. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=5...ousRenderType=6 Nån som tänker flytta dit om det blir möjligt i framtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tror rätt mångaav oss kommer vara mindre levande när den möjligheten kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jovars, är denna planeten tillräckligt förstörd så kanske man drar dit. Men det lär kosta anama och lär också ta en hel del tid att bygga upp ett någorlunda samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Tror rätt mångaav oss kommer vara mindre levande när den möjligheten kommer Nej, vi kan ju be Bush åka dit, han fixar nog värme fort på kanske 10 år.. Han har en förmåga att värma upp ställen. Redigerad 26 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag tar cykeln dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag tar cykeln dit. Man kan inte cykla i rymden!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Man kan inte cykla i rymden!11 Precis! Cyklar är inte tillåtna på den hypergalaktiska expressleden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Precis! Cyklar är inte tillåtna på den hypergalaktiska expressleden. Men du kan ju alltid simma i mjölkgatan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Jag tänker absolut inte bo på någon OGLE-2005-BLG-390Lb. Jag trivs mycket bättre på Jorden, finare namn och allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) "Temperaturen är minus tvåhundra grader vilket utesluter liv på just den här planeten." Vad kallt då.. :'( Redigerad 27 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 "Temperaturen är minus tvåhundra grader vilket utesluter liv på just den här planeten." Vad kallt då.. :'( Äsch, man får anpassa sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Man kan inte cykla i rymden!11 Nehej? så du menar att vi inte kan cykla här på jorden? varför ljuger du för? man kan visst cykla i rymden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nehej? så du menar att vi inte kan cykla här på jorden? varför ljuger du för? man kan visst cykla i rymden Men universum då ditt bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Men universum då ditt bajs. Kan man inte cykla i universum? vart ligger då jorden undrar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Kan man inte cykla i universum? vart ligger då jorden undrar jag? I universum. Slutsats: Cykla i rymden/universum är vad jag gör ungefär varje icke-snötäckta-och-allt-för-kalla dagar. Edit: cykla 28 000 ljusår... det får nog bli en dagsutflykt. Redigerad 27 januari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 "Temperaturen är minus tvåhundra grader vilket utesluter liv på just den här planeten." Vad kallt då.. :'( Kupévärmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Täck jackor o en termos me kaffe så blir det fina fisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Om ni ska cykla dit så kommer ni få cykla ca 3.024.063.926.940,6 om ni ligger i 10km/h konstant utan vila eller paus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nödvändigt vetande Jag tror inte att det blir aktuellt att flytta dit i mitt liv i alla fall.. men om så ska jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Eftersom planeten var 5 gånger så tung som Jorden, betyder inte det att man kommer vara väldigt tung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts