P-C Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Men det är ju långt kvar och då är vi döda för längesen, våra barn, barnbarn, barnbarnsbarn osv med. 2040? My, my.. <packe>: "Rösta på miljöpartiet om du vill få bort farliga utsläpp snabbt.. " Naiva klubben eller? Redigerad 27 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 2040? My, my.. <packe>: "Rösta på miljöpartiet om du vill få bort farliga utsläpp snabbt.. " Naiva klubben eller? Ursäkta att jag är dum.. Men vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Rösta på miljöpartiet om du vill få bort farliga utsläpp snabbt.. Annars kan vi ju alla starta oss ett eget parti kallat "GTAPartiet" som kommer på en bra plan för att minska utsläppen utan att vi förlorar någonting på det.. Med förlora något menar jag att alla fabriker som är miljöfarliga kan ju inte bara stängas ner med en gång utan de kan ju ändra i sin reningsprocess.. Vilka värderingar skulle Gtapartiet ha isåfall ? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Bättre att aldrig blivit född istället... Slippa höra/se på skiten... Uppleva är ordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vilka värderingar skulle Gtapartiet ha isåfall ? =P Vet inte.. men det är väl sånt man arbetar fram och släpper som ett så kallat Partiprogram antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Skit i om vi förstör världen Det är juh ändå bara våra barn som får ta skiten Varför vara rädd för en istid? Försök se det från den ljusa sidan... Canada Goose jackan finns juh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts