Gäst Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vem fan e du? Vem fan är DU? Nej, Nu har jag börjat stunta lite smått, Så SA raderas inte på många månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vem fan e du? PM:a honom och fråga för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Nej, jag spelar fortfarande. Välkommen tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Vem fan e du? Sluta låta som någon gubbe med smala armar och glasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Spelar MTA varje dag ... vet inte om det räknas. Och spelar vanligt lite då och då, så nej. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Har inte klarat storyn en så nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Eftersom det inte fanns ett "såklart"-alternativ så votade jag på "Har Mr. Gränd kommit t.baka!!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Omfg, ni anar inte vilket återfall jag fick i morse. Drömde hela natten om vilken glädje gta-spelen har gett mig i mitt liv, vartenda ett, och nu kan jag inte sluta spela. Vilka jävla spel GTA-serien är alltså, vilken jävla känsla och glädje det är att spela! Bättre än såhär kommer det aldrig att bli! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts