Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Det stämmer, denna tid, detta datum och detta NU är Mr Gränd efter ett långt år officiellt tillbaka! Hursomhelst har ni tröttnat på ert GTA: SA ännu? Redigerad 26 januari, 2006 av Mr Gränd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja. Välkommen tillbaka förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Ja. Har tröttnat. Mycket synd. Välkommen tillbaka grädde. Redigerad 26 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Det tackar man för... tänk att det har gått ett helt ÅR sen jag bannades nu..*suck* själv har jag inte tröttnat till 100% ännu, men jag spelar inte to the max heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nja, jag har inte spelat det på PS2 på aslänge, har känt lite småsug efter att spela igenom storyn på PS2 igen på sistone. Kanske gör det lagom innan LCS release. Gjorde detsamma innan SA's release har jag för mig. Spelade igenom VC en gång det vill säga. Kan ju skapa en tradition här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Det tackar man för... tänk att det har gått ett helt ÅR sen jag bannades nu..*suck* själv har jag inte tröttnat till 100% ännu, men jag spelar inte to the max heller Får man fråga varför du blev bannad? Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vote:Har Mr Gränd kommit tillbaka?!! Har tröttnat på PC versionen men PS2 är fortfarande roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Den sagan tar jag gärna i PM. Har lovat ALDRIG MER gå off topic eller spamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Den sagan tar jag gärna i PM. Har lovat ALDRIG MER gå off topic eller spamma! Moahaha, nu när du har lovat ska jag hålla ett extra vaksamt öga på dig. =P Närå, kul att du är tillbaka. Om du sköter dig, that is. T: Ja!! Jag vet inte varför, men jag tröttnade så fort jag klarade storyn. Mysko, med tanke på hur mycket kul det finns att göra i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 En sak jag har svårt att tröttna på är att köra 2 med nån polare och fuska 2 the max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Den sagan tar jag gärna i PM. Har lovat ALDRIG MER gå off topic eller spamma! Jo, men nästan det första du gjorde när jag hade lagt till dig på MSN var att blockera mig Ja, multiplayer-delen på PS2 é alltid sköj. Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jaså det var DU?! trodde att syrran skaffat ny användare, ska genast tillåta dig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 ABSOLUT NEJ!! Och kommer aldrig att göra det heller, innan alla stunts är gjorda i hela spelet Och eftersom nya stunts upptäcks i Vice City ennu... kommer SA att vara min favorit VÄLDIGT länge ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 jag tröttnade så fort jag klarade storyn. Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja, jag har tröttnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej jag tröttnar aldrig. Har precis kört igenom storyn (9gången) med Spacensteins all in one mod och det var trevligt med chafförer(stavning?) och shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det går inte att tröttna på SA så länge det finns stunt att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 VOTE: Nej Jag kan aldrig tröttna.... jag har mina mods.... + jag har ännu inte klarat alla uppdragen... :"> :'( Och jag har inte långt kvar.. köpte Gta sa lite efter releasen... :"> Men ändå så har jag ingen bra dator hemma så jag kör Gta Sa ngn annan stans... Och även där laggar det och sånt... men jag har ju också moddat... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Vill spela det men.. jaah.. det är en *host*buskversion*host* Redigerad 27 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Det stämmer, denna tid, detta datum och detta NU är Mr Gränd efter ett långt år officiellt tillbaka! Hursomhelst har ni tröttnat på ert GTA: SA ännu? Vem fan e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts