Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tjoho. Söker efter ett röstförställar-program om det nu existerar nått sådant È det någon som vet vart det finns att ladda ned é ni så välkomna å berätta det. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Med tanke på mig? lol. Jag gillar gröna äpplen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Avc tror jag det finns ett program som heter, det hade vi mycket roligt med på vent förr =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Avc tror jag det finns ett program som heter, det hade vi mycket roligt med på vent förr =) Hittade inget sådant program på download.com ÄDIT: Jo, hittade det nu! AV hette de bara. Tack Ankan Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Avc tror jag det finns ett program som heter, det hade vi mycket roligt med på vent förr =) AVS Voice Changer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 PPPPPIIIIPRÖST? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 AVS Voice Changer. Så hette det visst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Finns det inte något som gör så att man låter som Göran Persson också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 P12? :- D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Kan nån förklara hur man ska göra...håller på att tanka men alltså måste man vara inne på msn eller ngt annat sådant? Kanske nån som kan göra en guide eller ngt..sen vet jag inte om jag tankar rätt...hehe EDIT:Mitt kunde bara vara i gång i fem min..vf? Redigerad 27 januari, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 EDIT:Mitt kunde bara vara i gång i fem min..vf? Förmodligen för att du har en testversion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Förmodligen för att du har en testversion! Men den andra kostar väl? Jag fick tag i en annan full version med det var tidigare version och inte sååå rolig som den andra...kan man få full version gratis eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Gratis och gratis vet jag väl inte, du får väl kika bakom snödrivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 (redigerad) Gratis och gratis vet jag väl inte, du får väl kika bakom snödrivan. Haha mm..ska ut o leta med en gång EDIT: Ville lägga upp en jag o min bror gjort. Men det var lite stor men ladda ner den från FileFront istället: http://files.filefront.com/Knarklagning_sp...tml#postcomment Jag vet att den e 4.4mb men ha tålamod plz =P Ni kan ju lägga upp ngt kul ni gjort...skit kul att lyssna på..=) Ps.Den är kanske lite mesig men men Ds. Redigerad 27 januari, 2006 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts