VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Någon som skulle kunna hålla i en tävling om snyggaste semlan? Regler kanske. Semlan får se ut som vad som hälst bara den har samma recept. Iaf. mandelmassa och grädde. Skulle vara trevligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tror inte det är så många som bakar egna semlor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nej usch. Kommer att suktas helatiden då och tvingas gå och köpa en varje gång jag ser denna tråd. Det är ohälsosamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Får man tävla med en semla gjord av mor? Isåfall är jag gärna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Får man tävla med en semla gjord av mor? Isåfall är jag gärna på Usch om semlan är gjord av din mor vinner du nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Usch om semlan är gjord av din mor vinner du nog inte. Och vad ska det betyda? Min mamma är bäst i världen på att göra semlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Får man tävla med en semla gjord av mor? Isåfall är jag gärna på Jag vet inte. Fan jag tänker inte ta ansvaret för det Jag frågar bara om någon vill ha en tävling. Du kan ju starta en så får du hitta på reglerna. Hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag vet inte. Fan jag tänker inte ta ansvaret för det Jag frågar bara om någon vill ha en tävling. Du kan ju starta en så får du hitta på reglerna. Hah. Vi kan ändra reglarna till "den som har köpt den finaste semlan"? Blir mkt enklare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vi kan ändra reglarna till "den som har köpt den finaste semlan"? Blir mkt enklare då. Näe.. Hmm. Semmelmodifieringstävling? Man får köpa en semla och sen göra om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Och vad ska det betyda? Min mamma är bäst i världen på att göra semlor Du missförstod, pKz skojade lite med dig då man kunde tolka "Får man tävla med en semla gjord av mor?" som att det är din mor som ingredienserna i semlan och inte att det är din mor som har gjort semlan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Du missförstod, pKz skojade lite med dig då man kunde tolka "Får man tävla med en semla gjord av mor?" som att det är din mor som ingredienserna i semlan och inte att det är din mor som har gjort semlan Jahaaa.. Snitsig ordvits isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jahaaa.. Snitsig ordvits isåfall Haha, inget taskigt mot din mor. Hon är säkert jätteduktig. Var bara på skojjhumör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Haha, inget taskigt mot din mor. Hon är säkert jätteduktig. Var bara på skojjhumör. Jag måste desvärre ha varit på tröghumör Ontopic: Semmelmodifierings-tävling låter finfint! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Här är jag och min semla ...inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vi gör alltid våra semlor själva. Busenkelt, ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 "Forumiten som ätit den finaste semlan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts