jacke(goD) Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hur kan man fixa det hjälp mejj nåån har försökt men det står unable to find dir file hjälp mig nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Herregud. Trots din ovanliga beskrivning så vet jag vad du pratar om. Du har en för gammal version av IMG tool. Skaffa 2.0. http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=552 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 27 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ok men då jag har den så har jag försökt med grims veapon set 2 men de funkar int Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Du kan ju förklara vad du gör... och vad som inte funkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jacke(goD) Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men har fixa he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts