w3iland Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hade det inte varit asfett om gta spelen hade varit i first person vy? hade varit mer verkligt, det hade varit svårare att komma ihåg vart alla platser var om man skulle åka tillbaka dit. M.M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Visst.. Ska vi inte göra om Cs till tredje person också.. eller varför gör vi inte tetris i 3D det skulle ju vara jättehäftigt! *ironi om ni inte fattade det* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Lol...använd cam hack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ska vi inte göra om Cs till tredje person också Finns redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Finns redan. Men jag menade det inte bokstavligt.. Jag menade att känslan i san andreas skulle försvinna om man skulle ha det i 1:a person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Men jag menade det inte bokstavligt.. Jag menade att känslan i san andreas skulle försvinna om man skulle ha det i 1:a person Jag förstod precis vad du menade, jag ville bara påpeka att det fanns 3:dje person till cs. Fast det klassas som fusk, men det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Men jag menade det inte bokstavligt.. Jag menade att känslan i san andreas skulle försvinna om man skulle ha det i 1:a person Nej det tror jag inte det skulle bli coolare, och mer verkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Visst.. Ska vi inte göra om Cs till tredje person också.. eller varför gör vi inte tetris i 3D det skulle ju vara jättehäftigt! *ironi om ni inte fattade det* Visst.. Ska vi inte göra om Cs till tredje person också.. eller varför gör vi inte tetris i 3D det skulle ju vara jättehäftigt! *ironi om ni inte fattade det* Precis GRIM, tur att någon håller med Å du rabarben..sluta wajna för det finns ju sådanna spel som både har 1Person OCH den vyn som finns i San Andreas...Kan ju finnas en möjlighet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Men wajnar jag? Jag bara sa min åsikt på ETT inlägg.. Det blir ju mer som en vanlig shooter om det blir förste person. Det här med slagsmål då? Det kommer ju funka jättefint. Nej.. Om rockstar gör GTA i första person så kommer jag inte köpa det.. Vilket jag inte gör i vilket fall som helst ändån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Haha men palla ..Jaa å jag sa min åsikt .. Ja men då får dom komma på en ny funktion när det gäller slagsmål å sånt .. Förresten är du helsingborgare ? I San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Haha men palla ..Jaa å jag sa min åsikt .. Ja men då får dom komma på en ny funktion när det gäller slagsmål å sånt .. Förresten är du helsingborgare ? I San Andreas Tja.. Jag bor i Bjuv.. Du kanske vet var de ligger? Men bjuv är ca 10 minuter ifrån helsingborg. Om du undrar mer får vi ta det under PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tja.. Jag bor i Bjuv.. Du kanske vet var de ligger? Men bjuv är ca 10 minuter ifrån helsingborg. Om du undrar mer får vi ta det under PM. Haha allvar ! Jag bor i Åstorp Brukar du ta tåget in till hbg på morgonen ? Offtopic ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 3D tetris har funnits aslänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Gta ska i min mening förbli i tredjepersons perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Aldrig 1 person! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Du kan ju alltid spela Postal2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 6 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Det verkar vara många som inte tycker det skulle vara i 1 Person vy..men det kunde vatt som i andra spel..att man kan ändra vinkel Vill man ha 1 person ska man väl kunna få de. Vill man ha 3 Person så kan man väl få ha de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2006 Isånnadall ska man kunna skifta emellan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
w3iland Skrivet 9 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2006 Jaa det är det jag menar men vissa fattar ju inte de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 11 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2006 Hade varit kul om man kunde välja FPV i GTA spelen men inte ett som bara var i FPV (Eftersom man säkert hade tröttnat ibland). Fast ett GTA Morrowind... hade väl varit rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts