Ryssen2 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag får inte taxi uppdraget att fungera Jag starar det genom att trycka "2" men det finns inga kunder :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Du får köra runt lite.. det kommer ju upp pilar på kunder sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryssen2 Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Du får köra runt lite.. det kommer ju upp pilar på kunder sedan. Har gjort det men tyvärr verkar det inte vara någon som vill åka. Vet hur det ska se ut, förr fanns det folk som ville åka. Men på min nuvarande "save-fil" finns det ingen som vill :'( Finns det någon känd taxi-bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vet fler som haft problem med det. Provat med en annan taxibil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryssen2 Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vet fler som haft problem med det. Provat med en annan taxibil? Ja jag har provat att byta bil, har även provat att åka till andra staden men samma sak där Har du något tips på hur man ska göra för att få tillbaka mina "kunder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja jag har provat att byta bil, har även provat att åka till andra staden men samma sak där Har du något tips på hur man ska göra för att få tillbaka mina "kunder" Vetfan installera om det eller fråga på gtaforums Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vetfan installera om det eller fråga på gtaforums Varför hänvisa till andra forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Varför hänvisa till andra forum? För att där finns många som är duktiga.. Får jag en varning nu eller Och man får nästan svar direkt. Redigerad 26 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Har samma problem, instalerat om också. Vet inte om det funkar. ^^ Kan kolla. Edit: Nope, har du klarat ut spelet? Redigerad 26 januari, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Får jag en varning nu eller Vill du ha det, så visst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Vill du ha det, så visst! Neeeeeeej! Förlåt Azore.. Kolla i bobbo vikings tråd om hans låt på mitt inlägg så kanske du bler glad http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36698 Ok kolla på min lilla sång om mods Redigerad 26 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Neeeeeeej! Förlåt Azore.. Kolla i bobbo vikings tråd om hans låt på mitt inlägg så kanske du bler glad Jag är glad, oerhört glad. för det är fredag imorgon. lycka till med din låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Åk till en annan stad och kör långsamt runt i centrum, funkar ej detta så föreslår jag att du installerar du om hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Åk till en annan stad och kör långsamt runt i centrum, funkar ej detta så föreslår jag att du installerar du om hela spelet. har även provat att åka till andra staden men samma sak där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryssen2 Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vetfan installera om det eller fråga på gtaforums Installera om lär inte fungera då det fungerar om jag börjar om från början. Mycket jobb och mycket tid att spela om allt från start :'( :'( Har inte fuskat eller använt några mods eller patchar om det nu kan vara till någon hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 Ursäkta off topicen men jag måste bara säga att jag tycker det är SYND att man inte diskuterar PS2 versionen som på den gamla goda tiden! jaja... *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Jag har samma problem. Finns de ingen patch eller liknade som fixar de här? Om inte så betyder det att jag inte kan klara 100%, utan fusk eller trainer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts