kebabkurt Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Någon som har några bra tips på hur man klarar tartarus lättare på legendary ?? har suttit och peppraat på den jäveln i typ hundra år (1 timme i alla fall) och han vill fan inte dö ! Hjälp, tack ! Mvh Kebabkurt one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Är de sista "bossen" isåfall bara undvika honom tills hans sköld försvinner sen slå honom me plasma svärdet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tack (Y) Du väckte mitt sug att börja lira halo 2 igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Tack (Y) Du väckte mitt sug att börja lira halo 2 igen Åååh Halo 2 Men jag klarar inte av första banan på legendary... Kolla in denna: click me -> Redigerad 26 januari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Inte jag heller. Men jag har inte försökt så nogrant. HALO: CE klarade jag första 2 och halva 3:e banan. Men det tog timmar per bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Kolla in denna: click me -> Precis såhöll vi på när vi lirade live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Åååh Halo 2 Men jag klarar inte av första banan på legendary... Kolla in denna: click me -> Har uppdaterat mitt så jag kan inte lira me svärdbuggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Har uppdaterat mitt så jag kan inte lira me svärdbuggen Doh ! Jag har inte live så jag får inget motstån . Alla mina kompisar e så kassa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Doh ! Jag har inte live så jag får inget motstån . Alla mina kompisar e så kassa! Lira lite mer med dom då ! Dom blir ju bra tillslut. Ed: Ni ska bara veta hur sepeanal grym jag är med Human Sniper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Lira lite mer med dom då ! Dom blir ju bra tillslut. Ed: Ni ska bara veta hur sepeanal grym jag är med Human Sniper. Den e bra! Men jag är grymt med dual magnum och smgs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 28 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Den e bra! Men jag är grymt med dual magnum och smgs... Smgs är gay, duala magnum: hs på hs på hs på hs på hs på hs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Smgs är gay, duala magnum: hs på hs på hs på hs på hs på hs Hehe.. Dual plasmas är bra men dom är irriternade. Eller när nån har dual needlers. Men när jag har dual plasmas mot mina kompisar så håller de sig undan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2006 Eller plasma pistol + assault rifle ( L ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Eller plasma pistol + assault rifle ( L ) Finns väl ingen assualt rifle på halo 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Finns väl ingen assualt rifle på halo 2? Jo? Eller battle rifle kanske den heteri 2an d va ett tagsedan jag lirade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZeWoX Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag tror knapt mina ögon, en halo2 tråd på gtasajten! halo:CE är ju helt klart ett av dom roligaste spelen man spelat. halo2 är bara roligt i mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Jag tror knapt mina ögon, en halo2 tråd på gtasajten! halo:CE är ju helt klart ett av dom roligaste spelen man spelat. halo2 är bara roligt i mp. Skojar du !? Ja lira H:CE häromdan de sög ju fan runkbög jämfört me 2:an ! Jävla pucko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Skojar du !? Ja lira H:CE häromdan de sög ju fan runkbög jämfört me 2:an ! Jävla pucko. Så man får inte tycka vad man vill utan att bli kallad pucko och liknande? Jävla as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Så man får inte tycka vad man vill utan att bli kallad pucko och liknande? Jävla as Tja, det är inne att kalla varandra en massa om man inte håller med. Kolla bara FFSverige. Personligen tycker jag det är omoget som bara den. Och onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 3 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Så man får inte tycka vad man vill utan att bli kallad pucko och liknande? Jävla as Nope, alla ska tycka som jag annars är det något fel på dem. Runkbög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts