Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tjoho. Jag söker efter en så kallad "screamer" (?). En kort film eller ett bildspel med något lugnt/vackert etc. men sedan dyker ett monster/människa eller nått annat läskigt upp och skrämmer mer eller mindre skiten ur än. Någon som kan länka till en sådan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tjoho. Jag söker efter en så kallad "screamer" (?). En kort film eller ett bildspel med något lugnt/vackert etc. men sedan dyker ett monster/människa eller nått annat läskigt upp och skrämmer mer eller mindre skiten ur än. Någon som kan länka till en sådan? Finns nog på dom flesta flash sidor testa typ hamsterpaj eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Typ som denna? http://oliwen.mine.nu/filmer/jingle_bells.swf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Titta på Jesper Finns ett spel där man ska klä av Pamela anderssen sen dycker de upp en gubbe.. Redigerad 26 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Titta på Jesper Finns ett spel där man ska klä av Pamela anderssen sen dycker de upp en gubbe.. Jo, det finns två olika där. Paris Hilton och Britney Spears Quoad: Tack! Ska testa den. ÄDIT: Quoad, hahaha! Redigerad 26 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Tjoho. Jag söker efter en så kallad "screamer" (?). En kort film eller ett bildspel med något lugnt/vackert etc. men sedan dyker ett monster/människa eller nått annat läskigt upp och skrämmer mer eller mindre skiten ur än. Någon som kan länka till en sådan? Eller på apelsin finns det en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts