Jacker Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 För er som inte ännu hört talas om Arctic Monkeys kan jag säga att det är nästa stora brittiska pop/rockband (eller åtminstone förväntas dem att bli det). Med tanke på vilken hit deras singel "I Bet You Look Good On The Dancefloor" blev, så är det värt att hålla ett öga på dem. Själv såg jag dem som förband till Franz Ferdinand förra månaden, och kan precis inte säga att dem är dåliga. Deras debutalbum släpps imorgon (den 26:e). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 "I Bet You Look Good On The Dance Floor" är en helt okej låt. Lyckas de klämma in sig in den pestinfekterade musikbranschen så kanske de överlever ett par år, varpå de kan dra sig tillbaka och glömmas bort med sina pengar. Aj, det blev aningen melankoliskt. De är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Min kompis som var där sa att dom sög. Aja, jag får väl lyssna lite då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag tycker dom är sådärbra, faktiskt. Franz Ferdinand är mycket bättre, om vi nu ska jämföra dem med dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har hört en del av dem ja, och de är helt ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 27 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2006 När man ser att detta band har lyckats ta sig in i denna sidas små ruttna avkrokar, så vet man att bandet har blivit sjukt hypat!! Men dom är helt OK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2006 Nu har jag lyssnat lite på skivan. Dom är skitbra ju. Drar över den på ipoden och lyssnar på bussen. Verkar vara grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 31 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2006 Har fixat skivan nu, ska lyssna när jag kommer hem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts