Boomer Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Jag har två frågor som jag skulle vilja ha svar på. Ok, första: Hur texturerar man nått? Andra frågan: Hur sättar man ut dummys? Det är till en pistol. Redigerad 25 januari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ok, har lärt mig att texturera nu, nästan iaf och skulle bara behöva lite hjälp. Som ni ser på bilden så är texturen för liten för akn, hur fixar ja detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 30 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 Ok, har lärt mig att texturera nu, nästan iaf och skulle bara behöva lite hjälp. Som ni ser på bilden så är texturen för liten för akn, hur fixar ja detta? SEL knappen ska inte vara intryckt, och testa sen att bara ha en intryckt av H och V knapparna när du skalar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Ok, tack EDIT: så nu har den texturer, men den blir vit i spelet, hur ska ja göra nu da? Redigerad 30 januari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2006 (redigerad) Problemet fixat! tack vare asshumla a.k.a Jr.enK^ Redigerad 30 januari, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Problemet fixat! tack vare asshumla a.k.a Jr.enK^ Skriv då gärna vad som var felet och hur du löste det, det kan komma att hjälpa väldigt många inom detta ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Ok, texturerna skulle va uppochner ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Ok, texturerna skulle va uppochner ^^ Japp man trycker flip i txd editor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snoxi Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Du men hur får man in bilar i gta sa plz svara jätte problem=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2006 Du men hur får man in bilar i gta sa plz svara jätte problem=) Vad har det att göra med "Hjälp me zmodeler"!?? Har du gjort en bil i Zmodeler eller har du laddat ner en som du vill ha i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts