Curly Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Fan va skön den är med auto sikte och misiler....mycket möda och besvär men det var värt d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Hunter hit och Hunter dit... AHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Finns för många topicar om HUNTER, HUNTER, HUNTER!!! AHH Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Hunter hit och Hunter dit... AHHHHHHHHHHHH!!!!!!! Finns för många topicar om HUNTER, HUNTER, HUNTER!!! AHH Ja vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 mmmmm, den e skön . Själv fick jag den för en vecka sen.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag fick den för nån månad sedan.. Den suger verkligen, själv föredrar jag "Sea Sparrow" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Jag fick den för nån månad sedan.. Den suger verkligen, själv föredrar jag "Sea Sparrow" öh? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Kan inte någon lägga in en screenshot med huntern Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deo_Master Skrivet 26 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2003 Auto sikte? Finns det? Hur gör man för att det ska funka? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Kan inte någon lägga in en screenshot med huntern Har du gjort "All hands on deck"? där är den iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Fan va skön den är med auto sikte och misiler....mycket möda och besvär men det var värt d Och vem bryr sig liksom? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Och vem bryr sig liksom? uppenbarligen inte du.. och det satvas n00b din jävla n00b! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Auto sikte? Finns det? Hur gör man för att det ska funka? det funkar helt enkelt automatiskt, den siktar på det som är närmast (endast minigun) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 (redigerad) uppenbarligen inte du.. och det satvas n00b din jävla n00b! Huem sa du till mig eller??? du kan ju inte äns "satvas" "Stava" lol vem e det som e n00b egentligen..... och tror du jag bryr mig om n00b stavas n00b eller?? har jag sagt det till dig eller sluta provosera..... och du kan ju inte Stava Hunter häller Redigerad 30 januari, 2003 av GTA-Newbie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Huem sa du till mig eller??? du kan ju inte äns "satvas" "Stava" lol vem e det som e n00b egentligen..... och tror du jag bryr mig om n00b stavas n00b eller?? har jag sagt det till dig eller sluta provosera..... och du kan ju inte Stava Hunter häller det var ju kanske för att jag skrev lite för snabbt och du sitter väl och pickar med pekfingrarna på tangenterna ungefär såhär: ehmm var e A? ahh där är den okej, b var är den nu då... egentligen hur många år är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 sluta upp med det där töntiga snacket, kriga kan ni göra med pm Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Käften vigge89 om dom vill kriga så får fan dom det din jävla bög. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Käften vigge89 om dom vill kriga så får fan dom det din jävla bög. du, tänk lite på ditt sätt att uttala dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ey vafan sluta alla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 det var ju kanske för att jag skrev lite för snabbt och du sitter väl och pickar med pekfingrarna på tangenterna ungefär såhär: ehmm var e A? ahh där är den okej, b var är den nu då... egentligen hur många år är du? mm va fan har du me det och göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 mm va fan har du me det och göra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts