gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Vi ska göra en "musik uppvärmning" på idrotten och jag skulle behöva lite tips på : Kom-igång "Moves" (Låta de större muskelgrupperna vakna till) Pulshöjande "Moves" (Steg eller hopp - ej löpning) Rörlighet "Moves" (Smidighet, tänjningar - OBS ej stretching) Skulle gärna uppskatta hjälp med lite "Moves" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 The Movies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 The Movies? Huh ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag fattar ente riktigt.. Ska ni göra grejor till musik eller? Vill du ha tips på musik eller vad ni ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Jag fattar ente riktigt.. Ska ni göra grejor till musik eller? Vill du ha tips på musik eller vad ni ska göra? På vad man kan göra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Vi ska göra en "musik uppvärmning" på idrotten och jag skulle behöva lite tips på : Kom-igång "Moves" (Låta de större muskelgrupperna vakna till) Pulshöjande "Moves" (Steg eller hopp - ej löpning) Rörlighet "Moves" (Smidighet, tänjningar - OBS ej stretching) Skulle gärna uppskatta hjälp med lite "Moves" Vi ska göra typ samma i gympan här. På den första = Jogga runt i lokalen På den andra = Upphop (Ner med händer i marken och sedan hoppa upp och sträcka ut ordentligt) På den tredje = Ingen aning. Förslag alltså... Redigerad 25 januari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Du ska typ hålla lektion o vill veta olika "moves" till uppvärmningen, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Du ska typ hålla lektion o vill veta olika "moves" till uppvärmningen, right? Ja, på "Moves" som passar in i kategorierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 (redigerad) Vi ska göra typ samma i gympan här. På den första = Jogga runt i lokalen På den andra = Upphop (Ner med händer i marken och sedan hoppa upp och sträcka ut ordentligt) På den tredje = Ingen aning. Förslag alltså... Tack men vi får inte jogga runt tror jag (eller man kanske ska jogga på stället) Upphopp : Tack Ingen som har några mer tips ? Redigerad 25 januari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Tack men vi får inte jogga runt tror jag (eller man kanske ska jogga på stället) Upphopp : Tack Ingen som har några mer tips ? Killeyboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Killeyboll Det får vi inte köra. Det ska förresten vara med musik så det ska typ vara som en dans uppvisning fast med uppvärmning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Så här har jag tänkt mig : 1 = Joggning på stället 2 = Upphopp 3 = Ingen aning Om någon har nått mer förslag så skriv bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts