Funnylin Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 Dom flesta vet nog redan detta men jag skulle ändå glatt vilja meddela att gtaskins.com nu äntligen lagt ut en sida där man kan ladda ner bilar(och flygplan)i stunden när jag skriver det här finns det 5 olika modeler bla. ett F 117 flygplan och en golfbil och man slipper långa kvällar med att försöka installera dom för nu är dom inte på tyska nu är dom på engelska så nu är det ju inte så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 11 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 yes bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2002 Ja det var jäkligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 jag har laddat ner MC nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 12 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2002 vet du vad jag gjorde jag fick som farten av moto.......... så nu går min banchee sten hårt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts