Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Benvit, du é ju ett sådant där överklassbarn som runkar till tjejer i Veckorevyn och JC-reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Jag gillar mina gråtsmajlis. :'( Mahalo - Kunnig afrikan. Arvid - Den tyste moderatern med en röd gitarr i handen. Redigerad 26 januari, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Crice - Bob Hunter Dylan Thompson Hahaha, nu vet jag i alla fall vad jag ska byta namn till då jag blir myndig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Skribb - Röd melankoli Siana - Blått nyfunnet ansikte och godhet Crice - Bob Hunter Dylan Thompson Funnylin - Sitcoms och Oscar Wilde i en salig blandning i blått Frenzy - Ensamhet, rock och tårar (ständigt) Vice. - Grönt Topp3 - Elgitarrer i positiv bemärkelse - dvs. inte krystat hårdrockig - och vibrerande ägg Benvit - Commerce... Cortez - Spansk, rappande sailor ellizar - Fromhet och Jan Gradvall-brillor Cyprez -Fanatism, påhittade ideologier och religionsflumm pKz - En sorts motsats, hoho, mot allt vad jag står för Kattälskaren - Bekräftelsekomplex : ( Intressant. Du ger folk olika fäger. Du är utan en sekunds tvekan vinröd. Ho- hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Benvit, du é ju ett sådant där överklassbarn som runkar till tjejer i Veckorevyn och JC-reklamen. Né, dé é ja inté. (You wish) Redigerad 26 januari, 2006 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jag föredrar skönsjungande tjejer framför en brölande älg i skinnklädsel, so shoot me. BLAM! Och pKz, jag lyssnar på Death Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 BLAM! Och pKz, jag lyssnar på Death Metal Missed me, bi-atch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Missed me, bi-atch! *Trycker in dig i ett hörn och pangar i pungen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Skribb - Jordgubbsylt och en kladdig dator mus. Funnylin - Vetenskapens fader eller nåt. Frenzy - Frysande tonåring. Vice. - Grönt och blått, påminner om gröna pamler mot en glansig himel. Cortez - Tupac. ellizar - Någon med hängiga jeans. pKz - Något farligt maskingevär. Kattälskaren - Dammig lägenhet full med katter, lukt av kattavföring inkulerat. Okka - Sjuttital och en bok. Påminner även om Norskar, Okka - okej. Benvit - Vita ben. KalleR - Sladdar med bil och ett krämigt uttryck där tänder pekas ut. Sikorka - Softair guns. SlewME - Slem. CurunirOfValinor - Rökande te drickare. Redigerad 26 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Topp3 - Elgitarrer i positiv bemärkelse - dvs. inte krystat hårdrockig - och vibrerande ägg W00t, en väldigt korrekt analys. Öhm.. hmm... okka - Indiepop, kloka åsikter och Dolph (inte Lundgren, utan en kille i min klass). Funnylin - Lost, Buffy, blått och humor som verkar väldigt framtvingad men ändå är underhållande. Mahalo - Milslånga inlägg som är väldigt läsvärda. Även lite Depp a'la Fear and Loathing, och marijuana (stava?). The Dude - Väldigt mycket Depp a'la Fear and Loathing, samt att du ska gå runt med en skylt där det står "I http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1Hivernal-083/icon12.gif Mahalo". =P P-C - Dryg unge som ibland kommer med kloka åsikter. Tankarna dras också mot nå'n form av rave där du är DJ. Weener - Körv, trömmor och Göttebörrrg. pKz - Långhårig (yay ^^), samt väldigt stolt över sin tjej. Lite för stolt, bör tilläggas. Samt glam. Lite för mycket glam, bör tilläggas. =P skribb - Slipknot, ondska och Alice i underlandet. Lite Buffy. StellHell - Rraggarrpöjk, mycket WoW samt Göttebörrg (vet att du inte är därifrån, men det låter så iallafall =P) Frenzy - Dimebag, gitarrer och att vi tyvärr aldrig kommer spela i samma band, då två kompgurarister skulle bli jobbigt. Det får vara alla. Om någon känner sig utelämnad, får du/ni tamigfanken synas mer och ha mer speciella drag!Eller så är jag bara förjävla glömsk. Ja, jag är trött! =P (Varför överanvänder jag "=P"? Den kanske är söt... =P =P =P =P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 *Trycker in dig i ett hörn och pangar i pungen* Du hinner inte, mina gorillor har redan övermannat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Du hinner inte, mina gorillor har redan övermannat dig. Men jag slängde bananer och hade en madrass som sköld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 @Benvit: Lyssnar du på Death Metal, eller? Säg någon låt, där 80talet finns, där man INTE hör vad dom sjunger. Tack. BEEENVIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Men jag slängde bananer och hade en madrass som sköld. Du é väl för klyftig du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 BEEENVIT! Fan, jag tror pKz börjar bli lite schizo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Fan, jag tror pKz börjar bli lite schizo. Menar att han ska svara på min fråga. Ditt bajs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja, jag fattar det. Kunde bara inte låta bli att dra den där kommentaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja, jag fattar det. Kunde bara inte låta bli att dra den där kommentaren. Pruttis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Wäj! pKz spårar ur! Jorden går under. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Wäj! pKz spårar ur! Jorden går under. JAAAAAO! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts