Zack Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) The Dude: Trevlig förut, men och elak nu :'( Okka: Skriver saker som man vandrar bort i och helt plötsligt har det gått en timme Crice: Trevlig och mysig Siana: Äcklig snorunge som inte vet hur man loggar ut från gtasajten när man använt andras datorer Ebeeto: Min bästis Tija: Min bästa vän, hon hatade mig nog igår... Funnylin: Tror att han är så jefla kul hela tiden. Det är han också. Moderatorer(alla): Jobbiga Rabarben: Kort stubin Siana (Igen): Fluga, kan inte åka skidor Redigerad 26 januari, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Riight. Han busringde ju till din kompis och frågade om han var kort Och min kompis råkar i detta fallet vara Xstreem... Benvit och alla andra: Haha! Jag skojjade för att se om någon kommenterade det... Men ja ska vi nu snacka seriöst så har jag inget emot benvit.. reko kille med lite annorlunda musiksmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 The Dude: Trevlig förut, men och elak nu :'( Okka: Skriver saker som man vandrar bort i och helt plötsligt har det gått en timme Crice: Trevlig och mysig Siana: Äcklig snorunge som inte vet hur man loggar ut från gtasajten när man använt andras datorer Ebeeto: Min bästis Tija: Min bästa vän, hon hatade mig nog igår... Funnylin: Tror att han är så jefla kul hela tiden. Det är han också. Moderatorer(alla): Jobbiga Rabarben: Kort stubin Siana (Igen): Fluga, kan inte åka skidor Rabarben: Kort stubin Har jag kort stubin? NU JÄVLAR DIN STORE FULESAK. Haha skojade ju Men syftar du på Skåne-tråden eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Har jag kort stubin? NU JÄVLAR DIN STORE FULESAK. Haha skojade ju Men syftar du på Skåne-tråden eller? Ja, du fick ett litet spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja, du fick ett litet spel... Det var inte ara just Darkjak.. Hade hört en massa skit på andra sidor och fick nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Å nås! Och jag antar att det är maskulint att ha långt hår och böla så fort en diskussion drar igång. Bah. Ah, well. Så länge jag inte är som dig så är jag nöjd. Japp, jag bölar jämt. Och jag ska även klippa mig. Tyvärr Benvit, tyvärr... Jag bölar inte, bara för att ditt liv är frid och fröjd, så är inte alla andras så. Visst, jag ska acceptera hur jag har det. Det har jag gjort också. Men att vara "vuxen" som 16 år, är inte det roligaste ska jag be och tala om. Har du ens varit barnvakt åt en 2åring? I don't think so... @Okka: Nej, jag är inte homofob. Vad det nu har med allt och göra. Syftar du på att benvit är homo, eller vadå? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 saffecool: Saffran Hur fan vet du att jag kallas Saffran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Japp, jag bölar jämt. Och jag ska även klippa mig. Tyvärr Benvit, tyvärr... Jag bölar inte, bara för att ditt liv är frid och fröjd, så är inte alla andras så. Visst, jag ska acceptera hur jag har det. Det har jag gjort också. Men att vara "vuxen" som 16 år, är inte det roligaste ska jag be och tala om. Har du ens varit barnvakt åt en 2åring? I don't think so... Ja det gör du. Nämen så trevligt. Mitt liv är inte bara frid & fröjd. Jag har en kusin som är 3 nu och jag har varit barnvakt åt honom, ja. Hur länge hade du tänkt vara "barn" då? Jag anser mig som "vuxen", jag har åtaganden och kan ta hand om mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja det gör du. Nämen så trevligt. Mitt liv är inte bara frid & fröjd. Jag har en kusin som är 3 nu och jag har varit barnvakt åt honom, ja. Hur länge hade du tänkt vara "barn" då? Jag anser mig som "vuxen", jag har åtaganden och kan ta hand om mig själv. Så du har ett arbete som du får betalt för tillräckligt för mat, hyra och räkningar? Så du har någonstans att bo som du betalar för? Så du har pengar som du har tjänat ihop, inte fått? Svarar du inte "Ja" på alla frågor så är du inte ens i närheten av att "kunna ta hand om dig själv". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Så du har ett arbete som du får betalt för tillräckligt för mat, hyra och räkningar? Så du har någonstans att bo som du betalar för? Så du har pengar som du har tjänat ihop, inte fått? Svarar du inte "Ja" på alla frågor så är du inte ens i närheten av att "kunna ta hand om dig själv". Ja. Ska flytta till sommaren. Ja. Sen har vi ju alla olika definitioner av vad som är xuxet och inte. T ex, om du är en 23-årig student som bor hemma hos dina föräldrar för att du inte får ihop nog mycket pengar för att du studerar och inte kan jobba fulltid. Är inte du vuxen iaf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja det gör du. Nämen så trevligt. Mitt liv är inte bara frid & fröjd. Jag har en kusin som är 3 nu och jag har varit barnvakt åt honom, ja. Hur länge hade du tänkt vara "barn" då? Jag anser mig som "vuxen", jag har åtaganden och kan ta hand om mig själv. Japp. Okej, hur ofta? Vad gjorde du? Satt på tvn åt han? Okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Japp, jag bölar jämt. Och jag ska även klippa mig. Tyvärr Benvit, tyvärr... Jag bölar inte, bara för att ditt liv är frid och fröjd, så är inte alla andras så. Visst, jag ska acceptera hur jag har det. Det har jag gjort också. Men att vara "vuxen" som 16 år, är inte det roligaste ska jag be och tala om. Har du ens varit barnvakt åt en 2åring? I don't think so... @Okka: Nej, jag är inte homofob. Vad det nu har med allt och göra. Syftar du på att benvit är homo, eller vadå? :S Nope, men att du anser att en man som är feminin som person gör att du inte gillar personen. Homosexuella har en tendens att vara relativt feminina, haven't you noticed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jaha lite härdå. Pico - Kenny? Funnylin - Deprimerad. Topp3 - Gura. Okka - Filosof. Stellhell - Rebell som snusar och kör 740. VickeX - din bror. SlewMe - Beffo. Siana - snäll? P-C - bråk. Benvit - fjollig rikeman utan verklighetsuppfattning. (snälla kommentera inte detta uttalande) Hoppas alla jag nämnt nämner mig nudå. Of course. Frenzy - Bombarderar folk med konstiga MSNsmileys, lipar alltid. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nope, men att du anser att en man som är feminin som person gör att du inte gillar personen. Homosexuella har en tendens att vara relativt feminina, haven't you noticed? Han gillar inte mig för att jag "gråter". Pojkar gråter inte, men män gör... Haven't you noticed that..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Han gillar inte mig för att jag "gråter". Pojkar gråter inte, men män gör... Haven't you noticed that..? Med böla menar jag att du jämt ska dra in hur tragiskt ditt liv är och varje gång jag säger ngt som du inte upplever börjar du "Oh, rikemansbarn som får allt", "Bortskämda jävel", etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Med böla menar jag att du jämt ska dra in hur tragiskt ditt liv är och varje gång jag säger ngt som du inte upplever börjar du "Oh, rikemansbarn som får allt", "Bortskämda jävel", etc. Och när jag menar att du är "tjejig" är för att du lyssnar på Maria Carhey (Hur hon nu stavar), Brittan och Lindsay. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Och när jag menar att du är "tjejig" är för att du lyssnar på Maria Carhey (Hur hon nu stavar), Brittan och Lindsay. Tack. Vad är det för tjejigt med det då? Är du så omogen att du inte kan lyssna på nån av andra könet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Vad är det för tjejigt med det då? Är du så omogen att du inte kan lyssna på nån av andra könet? Jag föredrar skönsjungande tjejer framför en brölande älg i skinnklädsel, so shoot me. Hubbert: Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Vad är det för tjejigt med det då? Är du så omogen att du inte kan lyssna på nån av andra könet? Hmm.. "Noothing" Nej, jag är inte omogen. jag har lyssnat på musik från andra könet, och det faller mig inte i smak. @Benvit: Lyssnar du på Death Metal, eller? Säg någon låt, där 80talet finns, där man INTE hör vad dom sjunger. Tack. Redigerad 26 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Skribb - Röd melankoli Siana - Blått nyfunnet ansikte och godhet Crice - Bob Hunter Dylan Thompson Funnylin - Sitcoms och Oscar Wilde i en salig blandning i blått Frenzy - Ensamhet, rock och tårar (ständigt) Vice. - Grönt Topp3 - Elgitarrer i positiv bemärkelse - dvs. inte krystat hårdrockig - och vibrerande ägg Benvit - Commerce... Cortez - Spansk, rappande sailor ellizar - Fromhet och Jan Gradvall-brillor Cyprez -Fanatism, påhittade ideologier och religionsflumm pKz - En sorts motsats, hoho, mot allt vad jag står för Kattälskaren - Bekräftelsekomplex : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts