-NightHawk- Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Alla har glömt mig, ALLA :'( Funnylin: Rolig lina pKz: FCZ Crice: Cigarr-rökande gangster P-C: Dator Panimala: Antenn Jacker: Mogen grabb Siana: Gubben i gamla avatarn Cortez: Vice City killen som hette Cortez xstreem: En extrem sonic KalleR: Kassler StellHell: Bilden då du har solglasögon Topp3: Avatarn Kattälskaren: Liten mogen katt-grabb Xemtoth: Teknikproffs IceCandy: IsGodis Azore: Blixt Vice.: Alien Godfather: Gudfader Frenzy: Eldsvärd skribb: En äcklig gubbe (avatarn) Tija: Tjejnamn okka: Orka med mokka Pico: South Park Cyprez: Weed VickeX: Worms Jag orkar inte leta fram fler medlemmar, säg till om du vill va me Redigerad 26 januari, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 En kines.. ^^ Nää, det var nån som sa det i den förra sånnhär tråden med (du?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Nu är du med i min lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Bullet - Skott, kula. Krax - Liten människa. StellHell - Ein Stein. P-C - Kalle Cyprez - Konstig med konstiga tankar. Foo - Cool kille med 7.2MP kamera. Redigerad 26 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Sorry, trodde du var med. Du är med nu. Hihihihih <3 =) Du er soet du med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 StellHell - Ein Stein. En sten...? Rena motsvarigheten till Einstein, alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Hej hej! Jacker - Franz Ferdinand. Fy fan vad bra! Panimala - Franz Ferdinand. Fy fan vad bra! Nighthawk - Nighthawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 VickeX: Gunde, Göran Persson, omogna äppelen och lussebullar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) En sten...? Rena motsvarigheten till Einstein, alltså? Japp exakt. En sten och inte Einstein för då hade jag skrivit det Redigerad 26 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) VickeX: Gunde, Göran Persson, omogna äppelen och lussebullar Ja just det. Göran Hur var det nu igen? "Ett grönt äpple är godare än att sätta på en omogen potatis!" eller? Edit: En varning till alla lussekatter. För snart kommer jag med Semlor Redigerad 26 januari, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Benvit: "tjejig" Å nås! Och jag antar att det är maskulint att ha långt hår och böla så fort en diskussion drar igång. Bah. Ah, well. Så länge jag inte är som dig så är jag nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Å nås! Och jag antar att det är maskulint att ha långt hår och böla så fort en diskussion drar igång. Bah. Ah, well. Så länge jag inte är som dig så är jag nöjd. Tihi, indeed. Roligt att det är anledningen till att du är på minussidan. Heja maskulinum, HOA HOA *omklädningsrumsstämning* AAROOF. Är du homofob, pKz? Som grädde på moset, suck suck. Inget fel med att vara feminin. Eller som i Benvits fall: gilla tjejer till den grad att man upplever honom som tjejig. Heho! Skriver kanske lite senare mina associationer; en är iallafall klar - The Dude = cigarettförlängare, kaktus-droger och Frank Zappa. Redigerad 26 januari, 2006 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 VickeX: Worms När man ser något namn utanför forumet så tänker man "Åh så heter ju en på GtaSajten". Men när man ser någon när man är här så tänker man på någonting som namnet/nicket låter som eller som dom gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Jaha lite härdå. Pico - Kenny? Funnylin - Deprimerad. Topp3 - Gura. Okka - Filosof. Stellhell - Rebell som snusar och kör 740. VickeX - din bror. SlewMe - Beffo. Siana - snäll? P-C - bråk. Benvit - fjollig rikeman utan verklighetsuppfattning. (snälla kommentera inte detta uttalande) Hoppas alla jag nämnt nämner mig nudå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) Benvit - fjollig rikeman utan verklighetsuppfattning. (snälla kommentera inte detta uttalande) Jaha, skitbra att du skriver det då. Redigerad 26 januari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Benvit - fjollig rikeman utan verklighetsuppfattning. (snälla kommentera inte detta uttalande) Ah, det stämmer ju verkligen bra. Indeedio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Ja just det. Göran Hur var det nu igen? "Ett grönt äpple är godare än att sätta på en omogen potatis!" eller? Edit: En varning till alla lussekatter. För snart kommer jag med Semlor "Hej jag heter Göran Persson och gillar omogna äpplen, det är faktiskt godare än att sätta på en mogen potatis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 (redigerad) VickeX: Diskmedel Bullet: Kula Stellhell: Vill komma till helvetet Jacker: FF Panimala: Låter som något slags syndrom Kariya: Ishockey spelare Darkjak: Nintendo nörd RadiuZ: Radie Z KalleR: Folkrace förare Tux: Pingvin pkz: Ett tag namn okka: En annan form utav okay Crice: Christ! Benvit: Blekannsikte SlewME: Operativsystem Bobbo Viking: Låter som nån filur i ett barnprogram Nighthawk: Helikopter Jaeger: Öl Maxz: Max i Svensson Svensson i lol: En kille som skrattar åt sig själv saffecool: Saffran Matteus: En tysk Lindström: En som äger ett familjeföretag sedan länge rabarben: rabarber?! Vice: Vice City BroDD: Bröd Weener: Musikgruppen Weezer Foo: En japanare Frenzy: Killer Frenzy på GTA Pico: South Park figur Topp3: En stor glass Siana: Spansk tjej Funnylin: Fanny-linn xstreem: Cykel märke Cortez: En spansk kapten IceCandy: Polkagrisstångar Azore: Berg Xemtoth: Namn på en figur i en otäck film Tija: En fet tjej i min klass (kanske ska tilägga att jag inte menar nått dumt emot dig ) Bubbli: Julmust Redigerad 26 januari, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 VickeX - din bror. Riight. Han busringde ju till din kompis och frågade om han var kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2006 Maxz: Max i Svensson Svensson Har hans autograf, Gabriel Odenhammars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts