Jump to content

Vad tänker du på då du hör en forumits namn?

jaeger
 Share

Recommended Posts

Mahalo - HST.

:unsure: Det är så här högmod uppstår, skulle jag tro. Jag får väl ta åt mig den här förknippningen med en rak, obesvärad min, medan jag inombords gör robotdansen av stolthet.

Mmm... kan inte komma på något nu på rak arm, om diverse medlemmar. Men varje gång Arman dyka upp så tänker jag alltid på nån slags Zelda-blatte. Siana förknippar jag med pepparkakor av nån skum anledning. Crice = väldigt talangfull litterär smidare som kommer gå våglängder över mig, ifall jag inte dödar honom, so to speak. :P

Sen har vi Cyprez. Som jag tror är påhittad. Resultatet av en sjuk mans hjärna med för lite att göra på vardagarna. Men samtidigt den coolaste medlemmen som den här sajten nånsin har producerat. Oslagbara repliker och tankegångar som inte ens Freud skulle kunna tolka.

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 217
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

ZcruweN: en dryg jävel som alltid funnits där bara det att ingen har vetat om det ^_^

Bullet: dålig fantasi, nånting med en kula som flyger genom luften och aldrig träffar det den ska träffa

I lol: cs noerd :blink:

Funnylin: groddporr :unsure:

pkz: 3 bokstäver som står i oordning

Panimala: köttfärs :lol:

Xstreem: snowboard åkare ^_^

StellHell: Nykter alkoholist

HOWHOW: Person som ska bomba våran bil nästa gång han ser den :P

ja och några fler som jag inte orkar ta upp

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Crice = väldigt talangfull litterär smidare som kommer gå våglängder över mig, ifall jag inte dödar honom, so to speak. :unsure:

There can only be one, old man.

Usch, kariya har rätt. Filmerna har tagit över mitt liv! Äckliga citat på krystad engelska överallt! *stryker kinden och heilar, stammandes orden "MEIN FÜHRER, I CAN WALK!"*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oslagbara repliker och tankegångar som inte ens Freud skulle kunna tolka.

Det fanns/finns mycket Freud kunde tolka. :P

pKz: ventrilo / johanna ( :blink: )

Jacker: DH :unsure:

Panimala: 'I'm walking on Sunshine.. Whoaaooaa.. I'm walking on ..'

StellHell: Svamp :F

Bullet: Ninjaaaa!

HOWHOW: Lila kille klädd i bandana och mittbena. (Du hade en sån bild som 'personlig bild' förut.

Siana: En fjant - Jag tänker på en fjant men säger inte att du är det.

thotim: WoW och PSP :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fanns/finns mycket Freud kunde tolka. :P

Det vet jag väl, min kära sockertoppsfitta. :blink:

Jag försökte bara göra en koppling till en känd hjärnskrynklare med stor influens när det kommer till människans psyke. Det skulle varit många förvirrade minar ifall jag skulle ha nämnt Aldous Huxley eller (God fordid) Timothy (klåparn) Leary.

Crice: I'm shakin' in me knickers. :unsure: *stab*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det vet jag väl, min kära sockertoppsfitta.  :blink:

Jag försökte bara göra en koppling till en känd hjärnskrynklare med stor influens när det kommer till människans psyke. Det skulle varit många förvirrade minar ifall jag skulle ha nämnt Aldous Huxley eller (God fordid) Timothy (klåparn) Leary.

Crice: I'm shakin' in me knickers.    :unsure: *stab*

'Stor influens'.. Freud, kan man säga, grundade psykoanalys runt 1880.

Angående Aldous Huxley ... right.. :P

On-topic nu, muskutörer.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

'Stor influens'.. Freud, kan man säga, grundade psykatrin runt 1880.

Angående Aldous Huxley ... right.. :P

On-topic nu, muskutörer.

Haho, shows what you know, sucka. Freud grundade psykoanalysen. Psykiatri har sina rötter i Antikens Grekland. Och det var aningen lite tidigare än 1880 :unsure:

Now, be gone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haho, shows what you know, sucka. Freud grundade psykoanalysen. Psykiatri har sina rötter i Antikens Grekland. Och det var aningen lite tidigare än 1880  :unsure:

Now, be gone.

Meh- I knew that. Bara det att den relativt sena timman kombinerat med brist på koffein gjorde mig lite .. förvirrad.

Cyprez: Blod :P

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meh- I knew that. Bara det att den relativt sena timman kombinerat med brist på koffein gjorde mig lite .. förvirrad.

Det brukar låta så. Kanske den bästa idén att ge sig in på en diskussion under Mahaloitiska omständigheter. Högmod will be the death of me. Bara en sak till Slippy. Vad ger dig rätten att kritisera Huxley? Jag är relativt säker på att du aldrig tagit dig tiden att plöja igenom "The Doors of Perception" eller något annat av hans studier. Har jag rätt eller har jag rätt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Panimala: Vit, orange, Franz Ferdinand & Jacker.

Sikorka: Enögd räka med grön hy.

Cyprez: En neger som sitter & dricker te, lyssnar på HipHop & spelar Postal hela dagarna.

Sir.Per: MSNkladd, WoW.

Cortez: Tvåpack.

Kattälskaren: En pojke som förblir liten, och som gillar katter.

Tija: Mumintroll & ljusgrönt.

Siana: Photoshopskillz, nålar och C6. :P

Jacker: Franz Ferdinand & Panimala.

pKz: Långhårig galning.

Sen orkar jag icke skriva mer. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor